همشهری آنلاین: موزه صلح تهران به مناسبت هشتم تیرماه، روز ملی مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و سالروز حمله شیمیایی به شهر سردشت، از عموم مردم و علاقه‌مندان به لایه‌های سوزناک جنگ دعوت کرده است تا به دیدار مصدومان شیمیایی در این مجموعه برویم.

مصدومان شیمیایی

به گزارش ایسنا، به مناسبت هشتم تیرماه، روز ملی مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و سالروز حمله شیمیایی به شهر سردشت، موزه صلح تهران و انجمن حمایت از قربانیان سلاح‌های شیمیایی از همه مردم و نمایندگان رسانه‌ها دعوت می‌کند تا با حضور در موزه صلح تهران با جانبازان شیمیایی و بازماندگان حملات شیمیایی در دوران جنگ تحمیلی ملاقات کنند.

این برنامه فرصت مغتنمی است تا با عیادت از این عزیزان که دچار عوارض مزمن و ناتوان کننده ناشی از سلاح‌های شیمیایی شده‌اند، از نزدیک با پیامدهای ناشی از این سلاح‌های ممنوعه آشنا شوید و در جریان فعالیت‌های داوطلبانه این عزیزان در موزه صلح تهران قرار گیرید.

زمان: دوشنبه هشتم تیرماه از ساعت 10 صبح تا پنج بعدازظهر، اهدای گل به یادمان شهدای شیمیایی (واقع در میدان اصلی پارک شهر تهران) از ساعت 17 تا 18 بعدازظهر برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه با تلفن 66731076 تماس بگیرید.

کد خبر 299310

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha