همشهری آنلاین: اورژانس شرکت شهر سالم از نخستین ساعات برپایی نمایشگاه قرآن تا پایان این نمایشگاه به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی می‌پردازد.

اورژانس

دکتر حسن علی غفاری، مدیرعامل شرکت شهر سالم در گفت و گو با خبرنگار "تهران سما" با اشاره به برپایی برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در ایام پرفیض و برکت ماه رمضان توسط شهرداری تهران، گفت: برپایی رخداد مهم نمایشگاه قرآن در باغ موزه دفاع مقدس، اصلی ترین برنامه های این ماه است که به واسطه حضور مشتاقانه و پرشور جمعیت در این نمایشگاه تمهیدات خاص و ویژه بهداشتی و درمانی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که هر روز از ساعت 10 صبح تا 22 آغاز و تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، 3 دستگاه آمبولانس مجهز به همراه 10 نفر پزشک و تکنسین اورژانس در 3 نقطه نمایشگاه قرآن کریم به ارائه خدمات فوریت های پزشکی به شهروندان بازدیدکننده از نمایشگاه خواهند پرداخت.

غفاری اظهار داشت: به لحاظ اهمیت سرعت در کار اورژانس و به علت وسعت نمایشگاه و سختی جابجایی آمبولانس ها در چنین محوطه ای، یک دستگاه موتورآلانس نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین پایگاه دائمی اورژانس شرکت شهر سالم نیز با ظرفیت 4 تخت بستری موقت و امکانات دارویی لازم، آماده ارائه خدمات است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به برگزاری برنامه شب های شیدایی در باغ موزه دفاع مقدس و به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان گفت: این ویژه برنامه از ابتدای ماه رمضان و از ساعت 21شروع و تا پایان ماه ساعت 1 بامداد ادامه دارد که به منظور پوشش این برنامه نیز اورژانس شرکت شهر سالم 2 دستگاه آمبولانس به همراه 2 نفر تکنسین اورژانس را به محل برنامه اعزام می کند.

غفاری در پایان گفت: برنامه های ورزشی جام فوتسال کارکنان و کارگران و مدیران شهرداری تهران از دیگر برنامه های تحت پوشش خدماتی اورژانس شرکت شهر سالم است.

کد خبر 299152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha