همشهری‌آنلاین: دوازدهمین شماره ماهنامه قلک با تصویر جلد کیک تولد یک سالگی این ماهنامه، از اول تیرماه ۹۴ در کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع شد.

انتشار دوازدهمین شماره در تیرماه ۹۴

ماهنامه قلک نخستین ماهنامه‌ای است که در دنیا با موضوع توجه به مهارت‌ها و ارتقای سبک اقتصادی زندگی برای گروه سنی 3 تا 7 سال منتشر می‌شود.

در شماره جدید قلک، داستان‌ها و شعرهایی با عنوان‌های «دیشب که خوابیده بودم»، «راهنمای گردن دراز بالدار»، «گردشگرهای کوچولو»، «بهونه»، «عمو فرفری» و «فینگیلی و آقای اژدها و شیر آب چکه‌ای» و همچنین صفحاتی با موضوعات متنوع برای ارتقا و رشد تفکر و خلاقیت کودکان نظیر «بازی شغل‌ها»، «بچین و بچش»، «بیا بازی» و «ببین و بگو و بشنو» منتشر شده است.

زهرا موسوی، سیدنوید سیدعلی‌اکبر، طیبه شامانی، طناز میرزاده، مریم زرنشان، مژگان کلهر، سارا تبریزی و سعیده موسوی‌زاده در بخش محتوا و نیلوفر میرمحمدی، نینا تقی‌زاده، ایلگار رحیمی، انیس تبرایی، میثم موسوی، آزاده معزی، مهدیه صفایی‌نیا، گلنار ثروتیان، اکرم اسماعیلی و عاطفه فتوحی در بخش عکس، طرح و تصویرسازی با این شماره قلک همراه بوده‌اند.

تصویر روی جلد دوازدهمین شماره ماهنامه قلک توسط مهدیه صفایی‌نیا، مدیر هنری این نشریه با موضوع جشن تولد یک سالگی قلک اجرا شده است.

همچنین در این شماره قلک، خردسالان می‌توانند شعرها و برخی داستان‌های قلک را با صداپیشگی مرمر معتمدی دانا و همچنین منتخب داستان‌های ارسالی همسالان خود را که مربوط به صفحه «ببین و بگو و بشنو» است، از طریق نرم‌افزار واقعیت افزوده قلک بشنوند.

ماهنامه قلک به مدیرمسؤولی امیر لعلی و سردبیری علی‌اکبر زین‌العابدین اول هر ماه در کیوسک‌های مطبوعاتی، شهرکتاب‌ها و برخی کتابفروشی‌ها عرضه می‌شود.

کارشناسی داستان‌ها و شعرهای این ماهنامه بر عهده سید نوید سید علی‌اکبر و حدیث لزر غلامی است.

علاقه‌مندان جهت اشتراک یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت www.qollak.ir مراجعه کرده یا با شماره‌های 14-88931913 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 298998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha