چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
۰ نفر

همشهری‌‌آنلاین: نخستین شماره از ماهنامه برگ هنر که مجله‌ای تخصصی در حوزه ادبیات داستانی است،با پرونده‌هایی درباره یاشارکمال و گونترگراس منتشر شد.

در این شماره از جمله می‌خوانیم: گفت و گویی مفصل با عین‌الله غریب مترجم ادبیات ترکیه پیرامون آرا و آثار یاشار کمال،مقاله‌ای از جواد اسحاقیان درباره کتاب این فرات خون است از یاشار کمال.

گفت و گو با علی اصغر حداد و کامران جمالی درباره جنبه‌های متنوع نویسندگی گونترگراس،مقاله‌ای از محمد ضیمران درباره رمان ظرافت جوجه تیغی نوشته موریل باربیل،مقاله ای از اصغر نوری درباره وجدی مواواد نمایشنامه‌نویس لبنانی-فرانسوی.

گفت و گو با سیروس علی‌نژاد درباره کتاب جدیدش پیرامون پرویز نقیبی، گفت و گوی انتقادی با حورا یاوری درباره رویکرد های ادبی‌اش ،مقاله مفصل نادر مشایخی درباره تاثیرات فرمی ادبیات در موسیقی و مقاله انتقادی رکسانا حمیدی درباره رمان دیوار نوشته علیرضا غلامی.

گفت وگوی سید ابوالحسن مختاباد با  دکتر محمد استعلامی درباره جنبش کرامیه به بهانه انتشار کتابی از دکتر استعلامی در همین زمینه از دیگر مطالب این نشریه است.

در کنار این مطالب داستان های متنوعی از علی اشرف درویشیان،علی قانع،سیروس جاهد،پرویز مسجدی و اشعاری از یدالله رویایی،اقبال معتضدی،مه آمحقق،مهرنوش قربان علی و... از دیگر مطالب این ماهنامه نوپا است.

اقبال معتضدی مدیر مسئول و سردبیر این ماهنامه است و علی عظیمی‌نژادان و رکسانا حمیدی به ترتیب دبیری تحریریه و مسئولیت بخش داستان این مجله را برعهده دارند.

برگ هنر فروشگاه‌های شهر کتاب و کتاب فروشی‌های معتبر تهران و شهرستان و پیشخوان مطبوعات در دسترس مخاطبان است.

کد خبر 302522

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha