همشهری آنلاین: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در میان احزاب و تشکل‌های سیاسی جبهه یا حزبی به نام یکتا وجود ندارد، لذا اقدامات سیاسی آنان نیز غیرقانونی است.

محمدحسین مقیمی

 

به گزارش ایسنا، محمدحسین مقیمی در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله محمدی گیلانی، گفت: تشکیل دهندگان یکتا می‌توانند برای فعالیتشان از وزارت کشور مجوز بگیرند. اگر آنان اصرار داشته باشند در قالب یک تشکل سیاسی فعالیت کنند باید مجوز بگیرند.

مقیمی در پاسخ به سوالی در خصوص فراهم بودن یا نبودن برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: هر اقدامی که وزارت کشور در این خصوص بخواهد انجام دهد نیاز به تأیید شورای نگهبان داشته باشد، ما تأییدات را می‌گیریم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تداوم رفتارهای ناشایست اخلالگران در سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام خمینی (ره)، گفت: وزارت کشور با برهم زدن هر نوع مراسم رسمی مخالف است. ما در صورت شناسایی اخلالگران آنان را تحویل دستگاه قضایی می‌دهیم.

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور با ابراز بی‌اطلاعی از آمار استعفا دهندگان دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: تا این لحظه هیچ آماری از تعداد استعفاها برای کاندیدا شدن برای دهمین دوره انتخابات مجلس نداریم چرا که درخواست استعفاها توسط افراد به دستگاه‌های ذیربط ارایه شده است.

کد خبر 298955

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha