سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
۰ نفر

فاطمه علیزاده: در دنیای هزار توی اینترنت گاهی پیدا کردن ناآشناها ممکن می‌شود و گهگاه بهترین سایت‌هایی که ممکن است آشنایی با آنها برایتان یک معجزه به‌حساب بیاد؛ از چشمتان دور می‌مانند.

با هدف کلیک کن

 استفاده از سايت‌هايي كه با هدف مشخص و جالبي ايجاد شده‌اند كمك مي‌كند تا زندگي راحت‌تري براي شما فراهم شود يا ايده‌هاي جديدي براي كار و زندگي روزمره خود پيدا كنيد. وب‌سايت‌هاي فوق‌العاده زيادي وجود دارند كه پيداكردن تك‌تك آنها كار دشواري است. امروز مي‌خواهيم چند وب‌سايت كاربردي را به شما معرفي ‌كنيم كه احتمالا بعد از خواندن اين مطلب با خودتان مي‌گوييد كاش زودتر آنها را پيدا كرده بوديد!

  • رفع معضلي به نام چي بپزم؟

«چي بپزم» نام سايتي است كه هر روز يك پيشنهاد ويژه براي شام و ناهار به كاربران خود دارد.
- اگر برنامه‌اي براي شام امشب خود نداريد و واقعا نمي‌دانيد كه شام چه غذايي درست كنيد حتما سري به اين سايت بزنيد. اين روزها كه‌ماه مهماني خدا فرا رسيده و براي فراهم كردن افطار بيشتر از روزهاي ديگر به پيشنهاد احتياج داريد اين سايت يك عالمه غذاي خوب براي افطار فهرست كرده است. براي تهيه افطار مواد اوليه‌اي كه در خانه داريد را از ليست انتخاب كنيد و بعد روي دكمه «چي بپزم» كليك كنيد تا دستور پخت غذاهايي كه مي‌توانيد با اين مواد بپزيد را به شما بگويد.
براي رفع معضل «چي بپزم؟» وارد سايت chibepazam.irشويد و از بخشي كه تحت عنوان پيشنهاد تصادفي در سايت ايجاد شده است هم استفاده لازم را ببريد. اين بخش به‌صورت تصادفي با ورود به سايت، به كاربران پيشنهاد تهيه غذا مي‌دهد. مي‌توان دستور غذاهاي مختلف موجود در سايت چي‌بپزم را نيز در دسته‌بندي‌هايي چون املت، خوراك، خورشت، سوپ‌‌ آش آبگوشت، غذاي سنتي، پاستا و ماكاروني، پلو، پيتزا و ساندويچ، پيش غذا، كباب، كوكو و شامي، غذاي محلي و غذاي ملل مشاهده كرد.

  • پزشك ياب

امروزه برنامه‌هاي تحت موبايل و تبلت روزبه‌روز مخاطب زيادي را جذب خود مي‌كنند. از دلايل اين موضوع مي‌توان قابل حمل بودن اين دستگاه‌ها، بالا رفتن دسترسي به اينترنت با سرعت و كيفيت مناسب، راحتي استفاده و بسيار دلايل ديگر را نام برد. از سويي ديگر پيدا كردن اماكن يا مكان‌هاي نزديك هميشه جزو دغدغه‌هاي زندگي در كلانشهرها ست. برنامه پزشك‌ياب ابزاري است كه براساس نياز روز مردم ايران به‌ويژه تهراني‌ها طراحي شده است. اين سيستم سعي كرده است با بهره‌گيري از جديدترين امكانات در حوزه برنامه‌هاي موبايل و وب‌سايت اين دغدغه را هم براي پزشكان كه مي‌خواهند ديده شوند و هم براي مراجعاني كه دنبال يك پزشك مخصوص يا معرفي شده مي‌گردند، برطرف كند.ليست اماكن و مطب‌ها بخش مهمي در اين سايت است و به شما اين امكان را مي‌دهد تا به كمك فهرست كاملي از پزشكان موجود در برنامه، پزشك يا متخصص مورد نظر خود را از ليست جست‌وجو كرده و به اطلاعات ارتباطي، تخصص، آدرس وب‌سايت، رزومه و تجارب و همچنين به گالري تصاوير وي دسترسي پيدا كنيد، همينطور جست‌وجوي پيشرفته، شما را با پزشكان پرمخاطب آشنا مي‌كند. نسخه اپ اين سايت را مي‌توانيد از بازار تهيه كنيد. به‌روزرساني آنلاين اطلاعات پزشكان كه يكي از ارزشمندترين نكات هر نرم‌افزار اطلاع رساني‌است. همچنين از طريق اين برنامه مي‌توانيد از طريق موبايل درخواست‌تان را ثبت كنيد. اگر شما پزشك هستيد يا مديريت يك واحد پزشكي درماني مثل درمانگاه، داروخانه و... را بر عهده داريد، جهت ثبت اسم يا مكان خود در نرم‌افزار مي‌توانيد علاوه بر سايت، فايل برنامه را دريافت و نصب كنيد. اين برنامه امكان جست‌وجو روي نقشه براساس تخصص يا نزديكي به مخاطب را نيز براي شما فراهم مي‌كند.

  • سايت جامع اطلاعاتي‌ماه مبارك رمضان

اگر در‌ ماه مبارك رمضان دنبال سايتي مي‌گرديد كه نيازهاي مرتبط با اين‌ ماه را برايتان يك‌جا جمع‌آوري كرده باشد، سري به وب‌سايت ramezan.com بزنيد. اين سايت جامع و عالي شامل همه اطلاعات مورد نياز و مرتبط با‌ ماه مبارك رمضان است.
تلاوت آنلاين قرآن كريم، دعاهاي مرتبط با روزهاي مختلف ‌ماه رمضان، معرفي غذاهاي رمضاني (آشپزي)، مقالات سلامت براي تندرستي در‌ ماه مبارك، معرفي سريال‌هاي تلويزيوني‌ماه رمضان، راهنماي اوقات شرعي شهرهاي ايران، تفسير سوره‌هاي مختلف قرآني، كتاب و نرم‌افزارهاي مختلف از امكانات بسيار جالب اين سايت است. از ديگر امكانات اين سايت، مطالب متنوع و مفيد راجع به آداب ‌ماه رمضان، ادعيه‌هاي مرتبط مثل جوشن‌كبير، روضه‌هاي گوناگون و مداحي‌هاي مناسب براي‌ماه مبارك رمضان و... براي بازديدكنندگان است. اگر مي‌خواهيد «يك هشدار جدي درباره حليم» را بخوانيد حتما سري به رمضان دات‌كام بزنيد. اين سايت در اينستاگرام هم صفحه دارد و مي‌توانيد عكس‌ها و مطالب مرتبط آن را در اينستاگرام نيز دنبال كنيد.

  • عكس‌هاي خانوادگي بسازيد

شايد شده كه بخواهيد عكس‌هاي يك مسافرت خانوادگي را اديت كنيد و روي سيستم‌تان برنامه‌اي براي اديت عكس نداشته باشيد يا حتي جايي روي سيستم‌تان براي نصب برنامه نسبتا حجيم فتوشاپ نداشته باشيد.
www.pixlr.com از معروف‌ترين و پركاربردترين سايت‌ها در زمينه ويرايش آنلاين عكس‌هاست كه آن را مي‌توان يك فتوشاپ آنلاين به‌حساب آورد. قابليت ايجاد تصاوير، آپلود كردن تصاوير و حتي ويرايش تصاوير موجود روي اينترنت از امكانات اوليه اين سايت است كه مي‌تواند به شما كمك كند تا با عكس‌هايتان يك آلبوم خانوادگي بسازيد و مشكلات عكس‌تان را با ابزارهايي كه در اختيارتان قرار مي‌دهد برطرف كنيد.

  • يك بازي نوستالژيك پشت ترافيك

اگر به اينترنت نسبتا پرسرعتي دسترسي داريد و حوصله‌تان سر رفته و دوست داريد يك بازي هيجان‌انگيز و البته نوستالژيك را تجربه كنيد، سري به اسم فاميل بزنيد.
اگر در لغت‌نامه دنبال معني اسم فاميل بگرديد به اين جواب مي‌رسيد كه: «اسم فاميل، نام‌يك نوع بازي است». اما اين كلمه براي نسل ما خيلي بيشتر از يك بازي است.
در واقع اسم فاميل نه فقط يك بازي از پيش برنامه‌ريزي شده كه بهترين سرگرمي براي اوقات بيكاري شما كنار خانواده‌تان است. واقعا كسي پيدا مي‌شود كه تجربه اسم فاميل بازي كردن سركلاس را نداشته باشد؟ حالا اين بازي به فضاي آنلاين هم سرايت كرده وكافي است نام و ايميلتان‌ را در اين سايتesmfamil.com واردكنيد و يك لينك مخصوص بگيريد.

  • شايد براي مشكلات تان به مشاور نياز داشته باشيد

گاهي اوقات در زندگي روزمره به سؤالاتي برمي‌خوريم كه براي پيدا كردن جواب آنها احتياج به يك مشاور داريم. در كنار مشاوره‌هاي حضوري، سايت‌هايي هم وجود دارند كه به همين منظور طراحي شده‌اند. يكي از اين موارد، مشاوره سايت تبيان است. شما با مراجعه به moshavere.tebyan.net مي‌توانيد هر سؤالي در هر زمينه‌اي اعم از مذهبي، درسي، علمي، هنري، حقوقي، كنكور، سلامتي، رايانه و بسياري موارد ديگر را با مراجعه به همان قسمت، از مشاوران سايت تبيان بپرسيد و بعد از چند روز تا يكي‌دو هفته پاسخ آن را به‌وسيله ايميلي كه در زمان پرسيدن سؤال ثبت كرده‌ايد دريافت كنيد. اما يادتان باشد به‌دليل سؤالات زيادي كه تاكنون از اين سايت پرسيده شده ممكن است جواب خود را قبل از پرسيدن پيدا كنيد. قبل از پرسيدن سؤالتان با استفاده از قسمت جست‌وجو سؤال خود را در بين آرشيو سؤالات گذشته جست‌وجو كنيد.

کد خبر 298923

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha