همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال کشورمان با دومین پیروزی مقابل آمریکا در استادیوم ۱۲ هزار نفری کشورمان با ۱۳ امتیاز در رده سوم گروه قرار گرفت تا با امیدواری بیشتر به چهار دیدار خانگی مقابل لهستان و روسیه بیندیشد.

والیبال

 

  • آمریکایی‌ها به حرمت طرفداران روزه دار ایرانی آب نخوردند

بازیکنان آمریکایی بازی جوانمردانه ورزشی را در کنار ملی پوشان ایرانی به نمایش گذاشتند. ملی پوشان آمریکایی که یک هفته است در ایران به سر می‌برند، در بازی دوم اخلاق حرفه‌ای را به نمایش گذاشتند. بازیکنان این تیم در یک هفته گذشته حتی کوچکترین حاشیه‌ای هم نداشتند و البته مدام از میزبانی خوب مردم ایران تعریف کرده‌اند. بازیکنان این تیم در بازی دوم هم اگرچه پیش از افطار به سالن آمدند تا گرم کنند، به احترام روزه داران روی سکوها تا زمان پخش اذان مغرب، جرعه‌ای آب ننوشیدند تا حتی محتشمیان، گزارشگر بازی هم از آنها تشکر کند.

  • رئیس فدراسیون روی زمین نشست تا مهمانان دولتی جای نشستن داشته باشند

محمدرضا داورزنی با ورود هیات همراه نهاوندیان و مسئولان وزارت ورزش به ناچار روی زمین نشست. ورزشگاه آزادی در روز بازی دوم ایران و آمریکا به قدری شلوغ بود که حتی در جایگاه ویژه مسئولان هم امکان حضور در جایگاه وجود نداشت. آن قدر که وقتی رئیس دفتر رئیس جمهور، نایب رئیس مجلس و اعضای اصلی وزارت ورزش به استادیوم رفتند، چاره‌ای برای محمدرضا داورزنی نماند غیر از اینکه خودش روی زمین بنشیند تا مهمانان ویژه اش روی صندلی‌های ویژه بنشینند.

  • آگهی بازرگانی مهمتر از سرود ملی کشورمان

مسئولان شبکه سوم سیما بار دیگر شگفتی خلق کردند. مسئولان پخش شبکه سوم سیما که هفته قبل در ابتدای بازی دو تیم ایران و آمریکا مشکل صدا داشتند و نتوانستند بخش‌هایی از مراسم آغازین بازی مثل بخش‌هایی از سرود تیم حریف را پخش کنند. در بازی دوم با باکسی از آگهی‌ها روبرو بودند و اصلا قبل از بازی به این نتیجه رسیدند که سرودهای ملی را پخش نکنند و اینگونه این بار سرود ملی کشورمان هم از رسانه ملی پخش نشد.

  • عکس از حضور دوباره بانوان در استادیوم آزادی
در دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران هم تعدادی از بانوان به ورزشگاه رفتند و بازی را از نزدیک تماشا کردند. در بازی والیبال ایران مقابل آمریکا تعدادی از بانوان موفق شدند به سالن 12 هزار نفری راه پیدا کنند. آنها آمریکایی و یا اتباع کشورهای دیگر بودند که در بازی قبل هم به ورزشگاه آزادی آمده بودند. جالب اینجاست که بعضی از آنها پیراهن‌های برزیل را در دست دارند و البته پرچم ایران را تکان می‌دهند. این بار این بانوان با اسکورت وارد سالن شدند و در جایگاه مخصوصی که برایشان تعبیه شده بود نشستند.
  • کواچ: باید نظم را از آمریکایی‌ها یاد بگیریم؛ آن‌ها بهترین تیم دنیا هستند
كواچ در نشست خبری پس از بازی با آمریكا گفت: «در بازی اول با حمایت تماشاگران آمریكا را سورپرایز كردیم. ولی در بازی دوم بازی خوب ما بود كه آمریكا را سورپرایز كرد. بازیكنان و اعضای كادر فنی همه كمك كردند و این نتیجه را كسب كردیم.» او ادامه داد: «چهار قدم دیگر مانده تا به دور پایانی صعود كنیم. باید این بردها را فراموش كنیم و به فكر 4 بازی بعدی باشیم. آمریكا بهترین تیم دنیاست. اگر می خواهیم پیشرفت كنیم یكی از راه هایش این است كه نظم را از آمریكایی ها یاد بگیریم.»
کد خبر 298857

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha