همشهری‌آنلاین - اعظم مسعودی‌علوی: محمد فیروزی، عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی می‌گوید: استیضاح وزرا در شرایط کنونی نمی‌تواند راه حل اساسی برای برون رفت از تنگناها و مشکلات موجود باشد.

محمد فیروزی

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادروددر مجلس شورای اسلامی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار همشهري با اشاره به جلسه روز  عصرکمیسیون عمران مجلس که با حضور وزیر راه و شهرسازی و 22 نفر از نمایندگان سوال کننده از وزیر برگزار شد، گفت: در نشست روز گذشته سوالات نمایندگان در حوزه های حمل و نقل ریلی ، دریایی ، هوایی و زمینی و نیز مسکن مهر و مسکن ایثارگران و ...مطرح شد که با توجه به نیمه کاره شدن جلسه ، ادامه آن به روز سه شنبه موکول شد.

وی با اشاره به برآورد جلسه دیروزگفت: در این نشست وزیر به سوالات نمایندگان پاسخ داد و نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع شدند اما این نتیجه نهایی نیست چرا که ادامه طرح و پاسخ سوالات به جلسه بعد موکول شد که امیدواریم نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع شوند.

فیروزی با بیان اینکه همه اعضای کمیسیون عمران مجلس با توجه به شرایط اقتصادی و بودجه ای کشور از عملکرد وزیر رضایت کامل دارند افزود: استیضاح وزیر با توجه به شرایط موجود به صلاح نیست چرا که با حذف وزیر مشکلی حل نخواهد شد و اضافه بر آنکه این وزارت خانه در بلاتکلیفی بسر خواهد برد.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح سوال و استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس و دغدغه های مردم هست، گفت: گرچه در پشت پرده استیضاح ، دفاع از مردم و بیان مشکلات آنان هست ، اما این عمل در شرایط موجود نه تنها گره ای از مشکلات را نخواهد گشود که بر مشکلات نیز خواهد افزود.

وی ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انتظار می‌رود نمایندگان سوال کننده، با واقع بینی بیشتری نسبت به استیضاح اقدام کنند.

کد خبر 298853

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha