همشهری آنلاین: فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در این یگان، متناسب با تهدیدات، ظرفیت سازی شده است.

هوشنگ یاری

امیر سرتیپ دوم هوشنگ یاری در گفت وگو با ایرنا و در حاشیه تجدید میثاق فرماندهان نیروی زمینی ارتش با شهدای غواص، اظهارداشت: ما تهدیدات را رصد و بر اساس تهدیدات، ظرفیت های لازم در هوانیروز را ایجاد می کنیم.

وی تصریح کرد: به طور قطع هوانیروز با توجه به حمایت هایی که سلسله مراتب فرماندهی از این یگان دارند در بهترین وضعیت خود به سر می برد.

فرمانده هوانیروز اعلام کرد: رزمایش هایی که در سال گذشته و اوایل امسال انجام شد ، نشان داد که هوانیروز در اوج امادگی است.

امیر یاری گفت: هرجا که سلسله مراتب فرماندهی لازم بدانند هوانیروز در سریع ترین زمان ممکن در آنجا حضور خواهد داشت.

هوانیروز (مخفف هواپیمایی نیروی زمینی) از زیرمجموعه های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که وظیفه جابه جایی و پشتیبانی نیروهای زمینی را به عهده دارد.

فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در معراج شهدا ضمن قرائت فاتحه برای غواصان شهید با آنان تجدید میثاق کردند. امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش به همراه معاونین این نیرو و رییس اداره عقیدتی و سیاسی نیرو در مراسم تجدید میثاق با غواصان شهید حضور داشتند.

30 اردیبهشت ماه سال جاری خبر کشف پیکر 270 تن از شهدای دفاع مقدس که توسط نیروهای بعثی به شهادت رسیده بودند،منتشر شد. برخی از پیکرهای مطهر این شهدا هیچ جراحتی نداشت و نشان می داد که آنان زنده به گور شده اند.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای مظلوم غواص کربلای چهار با عنوان مدافعان عزت ، هفته گذشته از میدان بهارستان تا معراج شهدا برگزار شد.

کد خبر 298719

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha