همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و اداره آن به یک گروه اختصاص ندارد، بلکه فقط بخاطر وحدت و اعتقاد به ولایت این کار بزرگ انجام شد.

عزیز نصیرزاده

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مراسم افتتاح کلاس های هیات معارف جنگ عنوان کرد.

نصیرزاده گفت: در22 بهمن سال 57 حکومتی شکل گرفت که همزمان با بوجود آمدن آن، خصومت دشمنان قسم خورده اش از جمله منافقین کوردل آغاز شد که جمهوری اسلامی ایران با این باج خواهی و زیاده خواهی ها مقابله و آن ها را بر سر جای خود نشاند.

معاون هماهنگ کننده ی نیروی هوایی ارتش با بیان انواع تهدیدها و توطئه ها از جمله حمله به طبس، ترورها و تفرقه افکنی ها به آغاز جنگ تحمیلی از سوی عراق اشاره کرد و افزود: آمریکا، دیوانه ای را مجاب کرد که رویاهای شبانه اش را در 31 شهریور 59 با تجاوز یک طرفه می خواست تعبیر کند که اگر رشادت ها و دلاورمردی های مردان نیروهای مسلح در زمین و هوا و دریا نبود، نمی توانستیم جلوی تجاوز این دشمن تا بن دندان مسلح را بگیریم.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده به کلاس های هیات معارف جنگ اشاره و هدف آن را بازشناسی و معرفی رشادت ها و ثبت افتخارات ارتش در سال های دفاع مقدس دانست.

وی تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، خلبانان نیروی هوایی ارتش با بیشترین سورتی پرواز و در نهایت تجربه، همواره قدرت خود را به رخ دشمن کشیدند ولی متاسفانه امروز اطلاعات بسیار اندکی از این عزیزان در دست است.

امیر نصیرزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید لشگری خاطرنشان کرد: این نقص بزرگی است که جامعه امروز و جوانان پر افتخار کشور ندانند نقش شهید سرلشگر خلبان حسین لشگری، سیدالاسرای ایران با 18 سال اسارت در جنگ چه بود، یا حمله به H3 و عملیات 140 فروندی چیست و چه کسانی با چه مقیاس و هدفی آن ها را خلق کردند.

کد خبر 297515

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha