همشهری آنلاین: رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی ، وزارت دفاع، بسیج و صنایع نظامی با هوشیاری کامل در آمادگی و تلاش شبانه روزی بسر می برند و تحت فرمان ولی امر مسلمین هستند.

فیروز آبادی

به گزارش ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروز آبادی در مراسم اعطاء درجه سرتیپ دومی اظهارداشت: نیروهای مسلح روز به روز بر آمادگی هایشان می افزایند و گوش به فرمان هستند تا در شرایط لازم به وظیفه انقلابی و اسلامی خودشان در دفاع از میهن، دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های این ملت بزرگ اقدام کنند.

فیروز آبادی گفت : امروز روزی است که همه نیروهای مسلح، بسیج و مردم باید کمر بندهای خودشان را محکم ببندند و مصمم، آماده اجرای فرامین و تدابیر رهبر عزیز باشند.

وی تاکید کرد: ما در روزهای حساسی بسر می بریم که در پیچ تاریخی که فرماندهی معظم کل قوا تصریح فرمودند از گردنه های مهمش در حال عبور هستیم.بنابراین هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح و بسیج و ملت بزرگوار و عشایر غیور می تواند نقش مهمی در موفقیت مسوولان نظام در انجام وظایفشان داشته باشند.

وی گفت : شهدای غواص همان طور که یک فرزند انقلابی گفت، به موقع آمدند تا توجه ما را به اهمیت دفاع از منافع ملی و سرزمین جمهوری اسلامی و انقلاب حضرت امام (ره) تذکر بدهند و بیدار کنند و نگذارند که ما خدای ناکرده در این گردنه سقوط کنیم یا در این گرداب غرق بشویم.

فیروز آبادی گفت: البته ملت ایران، با هوش و با تجربه و با حماسه هایی که تاکنون آفریدند نشان دادند که عبور از گردنه ها و گرداب ها برای آنها سقوط و غرق شدن ندارد و با پیروزی جلو می روند به خاطر اینکه راهبری این کاروان عظیم بشری به دست ولایت فقیه نایب امام عصر (ع) است که از جانب خداوند متعال این ملت را هدایت می کند.

کد خبر 298497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha