همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد که مبارزه با فساد بایستی در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

حسن فیروزآبادی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشگر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تبریک میلاد امیرالمومنین علی‌بن ابیطالب مولای متقیان به همه مسلمانان و پدران جامعه اسلامی،‌ گفت: بر اساس ابراز گلایه‌مندی رهبر عزیز در جمع کارگران مومن و انقلابی در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) در روز چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه، مبارزه با فساد عملاً بایستی در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین با ذکر مواردی از سیره ویژه امیرالمومنین در دعاوی قضایی اضافه کرد: قضات محترم و رؤسای ارجمند محاکم قضایی به موجب سیره حضرت علی(ع) نباید با سفارش‌های افراد صاحب‌نام و ذی‌نفوذ کشور نسبت به پرونده‌های فساد آنها را معطل بگذراند و یا تبرئه کنند. هیچ مجرم و مفسدی نبایستی در دستگاه قضایی اسلامی احساس مصونیت کند.

فیروزآبادی همچنین خاطرنشان کرد: سفارشات موجب تضییع حق بیت‌المال و تجری مسلمین می‌شود. امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند حتی اگر از من هم توصیه آوردند به دیوار بزنید ما که خود را شیعه امیرالمؤمنین می‌دانیم پیش از همه بایستی به سیره آن بزرگوار عمل کنیم.

وی افزود: جشن میلاد امیرالمؤمنین (ع) برای همه مسلمانان پیام عدالت است و پیام برابری امام و آحاد ملت در محاکم قضایی و در برابر قانون است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین عزت و سربلندی مسلمین را در سایه وجود مبارک مولی علی (ع) از خدای بزرگ مسئلت کرد.

کد خبر 293825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha