همشهری آنلاین: کتاب‌های اتوبوس، ازمهر ماه 86، در فرم و محتوای تازه، توسط اداره امور کتاب و کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حیدر کلهری سرپرست امور کتاب و کتابخانه‌های سازمان گفت: پس از 6 ماه، با تغییر نگاه از خرید کتاب به تولید محتوایی آن بر اساس نیاز و ذائقه مخاطب، طرح کتاب اتوبوس با رویکردی جدید از مهرماه امسال اجرا می‌شود.

کلهری در ادامه از تولید هفته‌ای یک عنوان کتاب با موضوعات شهری و شهروندی از سوی اداره امور کتاب و کتابخانه های سازمان خبر داد و گفت: اخلاق شهروندی، حقوق شهروندی، مسائل سلامت و پزشکی، گزیده سخنان بزرگان و گزیده رمان های فارسی و انگلیسی ، از جمله موضوعات کتاب های اتوبوس است که برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

مدیر امور کتاب و کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ادامه تصریح کرد: برای رسیدن به حالت تعادل در تولید و توزیع کتاب و برطرف کردن هیجان کاذب ناشی از تعدد کتاب در روحیه مخاطبان، برای انتشار کتاب اتوبوس برنامه ریزی جدی و اصولی انجام گرفته که بر همین اساس به طور هفتگی یک عنوان کتاب از سرفصل‌هایی که بر اساس نیاز سنجی مشخص شده،‌ در تیراژ 25 هزار نسخه چاپ و در اتوبوس‌های تحت پوشش طرح قرار خواهد گرفت.

پیش از این به طور هفتگی 40 عنوان از کتاب‌های موجود در بازار پس از تأیید محتوایی و در نظر گرفتن ویژگی‌های تعریف شده در طرح، مانند قطع پالتویی، تعداد کم صفحات و قیمت مناسب، خریداری و در هزار دستگاه اتوبوس تحت پوشش این طرح قرار می‌گرفت.

کد خبر 29803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز