همشهری آنلاین: کلاس‌های «اصول ارکستراسیون» و «آهنگسازی» استاد احمد پژمان، به همت مؤسسهء فرهنگی-هنری «نگاه سبز هنرآوران»، هفته آخر خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی این کلاس‌ها از سه شنبهء هفتهء آینده -۲۶ خردادماه- آغاز می‌شود که قرار است  احمد پژمان ساعاتی از این کلاس ها را -۱۵الی ۱۷- به تدریس آهنگسازی و- ۱۷ الی ۱۹- به تدریس اصول ارکستراسیون بپردازند و طبق برنامه ریزی های انجام شده مدت زمان برگزاری این دوره ها، ۶ الی ۱۲ جلسه خواهد بود.

علاقمندان و داوطلبان شرکت در این کلاس ها باید واجد شرایط حضور بوده و بر اصولی اولیه از آهنگسازی اشراف داشته باشند، بنابراین افراد مبتدی در زمرهء این گروه نخواهند بود چرا که این دوره ها و با این مدت زمان محدود، برای آن ها کفایت نخواهد کرد و ممکن است کارآیی لازم را نداشته باشد. همچنین بهتر است هنرجویان قطعه ای نوشته شده -اختیاری- به همراه داشته باشند. قطعات ارائه شده، توسط استاد بررسی شده و در صورت وجود اشکالاتی در آنها با توضیحات لازم رفع اشکال خواهد شد. در غیر اینصورت هنرجویانی که در طول دوره ها اقدام به نوشتن قطعه نمایند استاد پژمان راهکارهایی برای این موضوع در اختیار آن ها قرار خواهد داد.

 علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن های ۳۸_۸۸۹۸۹۹۳۵ -مؤسسهء فرهنگی-هنری نگاه سبز هنرآوران- تماس حاصل نمایند.

کد خبر 297890

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha