همشهری آنلاین: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی بیشترین شهدا را در حوزه مواد مخدر تقدیم کرده‌ایم گفت: ما نیازمند راهکارهای پیشگیرانه نوینی هستیم؛ چرا که راهکارهای پیشگیرانه در مبارزه با مواد مخدر تا به حال جوابگو نبوده است.

سردارعلی مویدی

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: بعد از جنگ تحمیلی بیشترین شهدا را در حوزه مواد مخدر تقدیم کرده ایم و مردم باید بدانند که عزم راسخی برای مبارزه با مواد مخدر وجود دارد.

به گزارش ایسنا، سردارعلی مویدی در حاشیه سفر خود به کرمان در جمع خبرنگاران با بيان اين خبر گفت: دیگر ارگان‌ها نیز باید برای مبارزه با ورود مواد مخدر با ناجا همکاری کنند و پلیس به تنهایی قادر به حل ریشه‌ای این مساله نیست.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند که عزم راسخی برای مبارزه با مواد مخدر وجود دارد و بنا بر تدابیر سردار فرماندهی ناجا یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های سازمان، مبارزه با مواد مخدر است و ما تلاش داریم تا در ابعاد مختلف این برنامه را تقویت کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، شرق و جنوب شرق کشور را درگاه ورود مواد مخدر به ایران معرفی کرد و گفت: کرمان اگر چه استانی مرزی نیست؛ اما دارای پتانسیل عظیمی در مبارزه با مواد مخدر است.

وی تاکید کرد: در پی آن هستیم تا در سال جاری با کمک کردن به کرمان در زمینه‌های تجهیزات، منابع انسانی و منابع مالی بیشتر از گذشته جلوی قاچاق مواد مخدر به کشور را بگیریم.

مویدی هدف از سفر خود به این استان را نیز بررسی شرایط مبارزه با مواد مخدر در کرمان دانست و گفت: با کمک گرفتن از ابزار مشورت می‌توانیم عملیات پلیس را تسهیل کنیم و امیدواریم در بخش‌های مختلف گام‌های مثبتی برداشته شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا استفاده از پتانسیل‌های موجود در استان کرمان را امری ضروری عنوان کرد و افزود: بومی سازی راهکاری مثبت خواهد بود چرا که کرمان این ظرفیت و استعداد را دارد و باید این پتاسیل‌ها بالفعل شود.

وی در پایان ضمن تشکر از فرمانده انتظامی استان کرمان، توجه بیشتر به بحث مبارزه با مواد مخدر در کشور را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: پلیس کرمان دارای تجربیات گران بهایی است که می‌تواند به امر مبارزه با مواد مخدر در کشور کمک کند.

کد خبر 297428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha