همشهری آنلاین: سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، از تخفیف ۵۰ درصدی اماکن ورزشی تابع شهرداری تهران به مناسبت هفته جوان خبر داد و گفت: المپیادهای ورزشی در این هفته کلید می خورد.

به گزارش  مهر،محمد رضایی در تشریح برنامه های این سازمان در هفته جوان، افزود: در مجموعه های ورزشی تابع شهرداری تهران یک روز برای آقایان و یک روز برای بانوان ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: دو قشر جوان که بیشترین تعداد جوانان شهر را شامل می شوند، دانشجویان و دانش آموزان هستند، که می توانند با ارائه کارت دانشجویی و دانش آموزی از این تخفیف استفاده کنند.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: پس از هفته جوان، نوجوانان و جوانان می توانند تا پایان سال با ارائه کارت از این تخفیفات بهره مند شوند.

رضایی با اشاره به کلید خوردن المپیاد های ورزشی در هفته جوان، تصریح کرد: المپیاد ها بیشتر مسابقاتی است که بین محلات اتفاق می افتد. المپیادها در هفته جوان کلید می خورد ولی ادامه دار است.

وی با اشاره به اینکه ۹۲ درصد شرکت کنندگان ما در بخش المپیادها و مسابقات رقابتی، نوجوانان و جوانان هستند، گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در المپیادها شرکت کننده داریم که ۹۲ درصد آن ها را جوانان تشکیل می دهند.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، خاطر نشان کرد: در این المپیادها حدود ۱۳ رشته برای آقایان و بانوان در نظر گرفته شده است که ابتدا در سطح محلات برگزار می شود و پس از آن برگزیدگان در مناطق و کل شهر تهران رقابت می کنند و بهترین های شهر تهران در هر رشته مشخص می شود.

کد خبر 296762

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha