همشهری آنلاین: پایگاه جامع اطلاعات امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به آدرس ImamDoc.ir در آستانه بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی امروز شنبه (نهم خرداد ماه) رونمایی شد.

امام خمینی

به گزارش ایرنا، این رونمایی با حضور دکترحمیدرضا طیبی رئیس و دکتر مهدی فیض معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی انجام شد.

در این پایگاه مطالعات حوزه امام و انقلاب اسلامی و دیدگاه‌های مربوط به امام در مورد مباحث مختلف به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی ارایه شده است.

به گفته فیض هدف از راه‌اندازی این پایگاه، مقایسه گفتمان سیاسی امام راحل با سایر گفتمان‌هایی که به صورت بدل از طرف دشمنان و با هدف تخریب اسلام مطرح می‌شود، است.

به گفته وی، در این پایگاه بیش از پنج هزار و 600 عنوان کتاب و هزار و 500مقاله علمی و پژوهشی در مورد دیدگاه‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی مطرح شده است.

فیض ادامه داد: همچنین در این پایگاه مطالب 96 فصلنامه علمی پژوهشی، پنج هزار و 594 عنوان کتاب و 910 نویسنده با موضوع امام (ره) و انقلاب اسلامی که از سال 1357 تا پایان سال 1393 انتشار یافته، قرار داده شده است.

وی افزود: در این پایگاه همچنین هر آنچه که برای یک پژوهشگر در حوزه انقلاب و اندیشه‌های امام راحل می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، قابل دسترسی است و حتی مقالاتی که در نقد امام و انقلاب مطرح شده قابل بررسی و در دسترس پژوهشگران این حوزه قرار داده شده است.

کد خبر 296668

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha