همشهری آنلاین: دیدار برگشت تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس با نتیجه سه بر صفر به سود الهلال به پایان رسید تا نماینده ایران درمجموع با شکست سه بر یک به کار خود پایان داده و با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کردند.

الهلال-پرسپولیس

به گزارش ایرنا، تیم‌های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران سه‌شنبه شب (5 خرداد) در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت والنتین کوالنکو از ازبکستان به مصاف هم رفتند که در پایان الهلال به برتری 3 بر 0 رسید تا شکست یک بر صفر بازی رفت را جبران کرده و به جمع هشت تیم پایانی این رقابت‌ها بپیوندد.

در دقیقه 29 بازي بابک حاتمی، مدافع پرسپولیس به راحتی جاماند تا یوسف سالم گل نخست این دیدار را برای الهلال به ارمغان آورد.

نمایش ضعیف هافبک‌های پرسپولیس در نیمه نخست سبب شد تا بازیکنان الهلال در ادامه فرصت‌های دیگری هم برای گلزنی کسب کنند که نمایش خوب مکانی، اومانیا و نورمحمدی اجازه باز شدن دوباره دورازه نماینده ایران را نداد.

در نهایت نیمه نخست را الهلال با نتیجه یک بر صفر به سود خود خاتمه داد.

در آغاز نیمه دوم شرایط تغییری نکرد و بازهم الهلال توپ و میدان را در اختیار داشت و پرسپولیس به دفاع می‌پرداخت.


در دقیقه 55 توپ در محوطه جریمه به دست علیرضا نورمحمدی برخورد کرد و داور ازبکستانی خطای پنالتی اعلام کرد. محمد شلهوب، کاپیتان باتجربه الهلال ضربه پنالتی را برخلاف حرکت سوشا مکانی به گل دوم آبی‌پوشان عربستان تبدیل کرد.


در دقیقه 90 و در اوج حملات پرسپولیس تیم الهلال در ضد حمله‌ای سریع توسط عبدالعزیز دوساری به گل سوم دست یافت تا شکست سنگینی را به نماینده ایران تحمیل کند. لحظاتی پس از آن مهدی طارمی دومین کارت زرد خود را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.

در نهایت نماینده عربستان به برتری 3 بر 0 رسید تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی 3 بر 1 رسیده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

پرسپولیس با قبول شکست در این دیدار، به عنوان سومین نماینده ایران از گردونه مسابقات حذف شد. پیش از این تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان از مسابقات وداع کرده بودند.

نفت تهران، تنها نماینده باقی مانده ایران چهارشنبه شب در جده میهمان الاهلی عربستان است. نفت در دیدار رفت با یک گل به برتری رسید.

 

کد خبر 296417

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha