شهردار تهران در جریان بازدید سرزده از منطقه ۱۹ تهران، از تعدادی از پروژه‌های شهری و همچنین خوابگاه‌های دانشجویی مستقر در این منطقه بازدید کرد.

قالبباف

به گزارش همشهري، محمدباقر قاليباف در ابتداي اين بازديد بر مزار مطهر شهداي گمنام تدفين شده در محوطه خوابگاه دانشكده فني و حرفه‌اي دختران دكتر شريعتي حاضر شد و به مقام والاي آنان اداي احترام كرده و در جريان ساخت بناي يادبود شهداي گمنام قرار گرفت. بعد از اطلاع مسئولان دانشگاه از حضور شهردار تهران در محيط خوابگاه، تعدادي از مسئولان دانشگاه نيز با وي همراه شده و تعدادي از اتاق‌هاي خوابگاه و بخش‌هاي عمومي اين فضاي دانشجويي را مورد بازديد قرار دادند.

شهردار تهران سپس به ديدار و گفت‌وگو با تعدادي از دانشجويان مستقر در اين خوابگاه پرداخت و ضمن آشنايي با مسائل و مشكلات آنها، دستورات لازم را براي ساماندهي و تجهيز اين خوابگاه صادر كرد. محمدباقر قاليباف در ادامه اين بازديد سرزده هم با حضور در ورزشگاه شهيد كاظمي، از بخش‌هاي مختلف آن ديدار كرد و تدابير خود به‌منظور استفاده بهينه از اين فضاي ورزشي را به مديران شهري منتقل كرد. اين در حالي است كه شهردار تهران از خوابگاه دانشجويي پسرانه دانشگاه شاهد نيز بازديد كرد و با حضور در ميان دانشجويان، به گفت‌وگوي مستقيم با آنها پرداخت. در جريان اين ديدار مقرر شد تا موضوعات شهري مرتبط با دانشجويان از سوي شهرداري منطقه 19پيگيري شود.

کد خبر 295842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha