همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: براساس بررسی‌های صورت گرفته در هتل اسپیناس تخلفی صورت نگرفته است.

به گزارش فارس، محمد باقر قالیباف در حاشیه افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه اظهار داشت: براساس وعده‌ای که داده شده هر ساله و در هر فصلی نمایشگاه گل و گیاه برگزار می‌شود و نمایشگاه گل و گیاه در فصل بهار به صورت بین‌المللی است و برگزاری این نمایشگاه‌های در توسعه فرهنگ گل و گیاه بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر با برگزاری نمایشگاه گل و گیاه وضعیت شهر بهتر شده است و نگهداری گل‌ها بیشتر شده است.

وی افزود: نمایشگاه گل و گیاه یکی از پر بیننده‌ترین نمایشگاه‌ها است که قطعاً در این 5 شب مردم تا پاسی از شب مردم در بوستان گفت‌وگو حضور دارد قطعاً تاثیرات زیادی بر روح و روان آنها خواهد داشت.

قالیباف در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره وضعیت هتل اسپیناس گفت: بررسی‌های لازم انجام شده است و مشخص شده در هتل اسپیناس تخلفی صورت نگرفته است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا پروژه مصلی به شهرداری تهران واگذار نشده است و یا اینکه نیروهای خدماتی شهرداری در این پروژه در حال حاضر حضور دارند، اظهارداشت: هر دوی این موضوعات را تکذیب می‌کنم. مطالعات پروژه مصلی در شهرداری تهران ادامه دارد.

قالیباف درباره واگذاری پارک پردیسان به شهرداری تهران افزود: این موضوع مصوبه شورای شهر را دارد و شهرداری به دنبال آن نیست که پارک پردیسان را در اختیار بگیرد بلکه شورای شهر و شهرداری می‌خواهند این فضا را برای استفاده عمومی محیا کنند.

کد خبر 294751

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha