سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاخ سفید تایید کرد باراک اوباما رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا شناسه شخصی خود را در توئیتر با عنوان @POTUS راه‌اندازی کرده‌است.

باراک اوباما

براساس گزارش BBC، اين حساب كاربري شخصي در ساعات اوليه توانست بيش از ميليون‌ها فالوور را به خود جذب كند. باراك اوباما طي 24 دقيقه اول راه‌اندازي حساب كاربري شخصي‌اش 100 هزار فالوور (طرفدار يا دنبال‌كننده توئيتري) را به خود جذب كرد.

نخستین توییت اوباما از اين قرار بود: سلام، توییتر! باراک هستم. واقعا! سرانجام بعد از ۶ سال حساب کاربری شخصیم را دادند. اداره اين حساب كاربري به دست نهادي به نام  Organizing for Action است و درحال حاضر ۵۹.۳ میلیون دنبال‌کننده دارد.

حساب کاربری BarackObama@ در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی شد و اوباما براي ارسال توئيت‌هاي اوليه خود از نام اختصاري  BO استفاده می‌کرد. وبلاگ کاخ سفید اعلام كرده‌است كه حساب كاربري POTUS@ رويكردي جديد برای رئیس‌جمهور است تا بتواند به صورت مستقيم با آمريكايي‌ها در تعامل باشد و تئيت‌هاي منتشر شده در اين حساب كاربري به صورت مستقيم از جانب او هستند. اين وبلاگ همچنين اعلام كرده اوباما متعهد است تا دولتش را به بازترین و مردمی‌ترین دولت در تاریخ آمریکا تبديل کند و POTUS@ مكاني جدید برای تعامل آمریکایی‌ها با اوباما برسر موضوعاتي است که برايشان اهميت دارد.

باراك اوباما در حال حاضر به واسطه حساب كاربري جديدش تنها یک توییت ارسال كرده و 65 نفر را در توئيتر دنبال مي‌كند كه از آن جمله مي‌تواند به بیل کلینتون، جرج بوش و ميشل اوباما اشاره كرد.

کد خبر 295507

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha