سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آشنایی با نحوه درمان و اقدامات مراقبتی و همچنین دلجویی از سالمندان و معلولین، از جمله برنامه‌های حضور دانش آموختگان دوره بهیاری ناجا در آسایشگاه کهریزک است.

کهریزک- سالمندان

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه کهریزک؛ 120 نفر از دانش آموختگان دوره بهياري ناجا در 3 گروه مختلف با حضور در بخش‌هاي مختلف بستري سالمندان و معلولين، از نزديك با نحوه درمان و اقدامات مراقبتي آنان آشنا شدند. اين دانش آموختگان كه از مجتمع آموزشي معاونت بهداشت ناجا به آسايشگاه كهريزك آمدند ، با ديدار از واحدهاي توانبخشي و مجتمع آموزشي و تحصيلي مددجويان ، از چگونگي برنامه هاي كاري و زندگي ساكنين اين مجموعه اطلاعات جامعي را دريافت كردند.

سرهنگ اباذري مسئول هماهنگي گروه هاي فوق در سخنان كوتاهي به روابط عمومي آسايشگاه كهريزك گفت: باعث بسي خوشحالي و سرافرازي است كه پدران و مادران سالخورده در وضعيتي خوب نگهداري مي شوند . انواع ملزومات درماني بهداشتي برايشان فراهم مي شود و با همين تضمين مي توانند به آساني اين دوره از زندگي را سپري كنند.

وي دلجويي از سالمندان را وظيفه همگاني دانست و تأكيد كرد: كمترين كاري كه از دست ما و جوانان حاضر در اين گروه ها بر مي آيد ، اينست كه كام پدران و مادران اينجا را شيرين كنيم ، به حرفهاي آنان گوش كنيم و با همين توجه كوتاه مدت به آنان بفهمانیم كه ما در نيز در كنارشان هستيم و سلامتي آنها براي ما مهم است.

سرهنگ اباذري هدف از ديدار دانش آموختگان بهياري ناجا را اينگونه بر شمرد: جوانان تحصيل كرده دوره بهياري بايد با وضعيت زندگي سالمندان و معلولين نيز آشنا باشند، از نحوه مراقبت و درمان آنان اطلاع لازم را داشته باشند تا در صورت نياز بتوانند در امر درمان آنان نيز همراهي لازم را به عمل آورند.

کد خبر 295495

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha