همشهری آنلاین: رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های راهبردی یک سازمان، قابل توجه و ضروری است.

 سیدمحمدعلی آل هاشم

به گزارش از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در دیداری که به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان اداره کل روابط عمومی ارتش داشت، ضمن اشاره به اهمیت روابط عمومی در عصر حاضر، روابط عمومی را آیینه تمام نمای مراکز، سازمان ها و نهادهای مختلف دانست که با اهداف بلندی همچون بهبود کیفیت خدمت رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش، روز ارتباطات و روابط عمومی را فرصتی مبارک دانست تا جهادگران این عرصه در جهت توسعه ارتباطات اجتماعی و غنا بخشی معنوی و ارزشی به این حرفه ارزشمند، جایگاه آن را در ایران اسلامی تثبیت کنند.

آل هاشم، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پل ارتباطی بین بازوی توانمند و حساس ارتش و ملت غیور و قدرشناس ایران اسلامی با بر عهده داشتن وظیفه ای خطیر که برخاسته از حساسیت مأموریت ارتش است، ذکر کرد و افزود: روابط عمومی ارتش با رعایت اصول حرفه ای و تلاشی مضاعف، سعی در انعکاس توانمندی های غیور مردان ارتش از طریق رسانه های کشور اعم از رسانه ملی، فضای مجازی و مطبوعات کثیرالانتشار و نیز ایجاد ارتباط بین مردم به عنوان ولی نعمتان نیروهای مسلح و خدمتگزاران ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تبریک مجدد روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان این عرصه گفت: ان شاء الله شاهد موفقیت بیش از پیش تلاشگران این عرصه در مسیر تحقق اهداف جامعه اسلامی مان باشیم.

 

کد خبر 295319

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha