سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تهیه‌کننده سریال ماه رمضانی «گاهی به پشت سر نگاه کن» پیش از پخش مجموعه‌اش خطاب به بینندگان این سریال گفت: در «گاهی به پشت سر نگاه کن» بیشتر به فضایل انسانی و معنویت پرداخته‌ایم.

گاهی به پشت سرت نگاه کن

به گزارش ايسنا؛ علی انصاریان با اعلام اینکه از ابتدا قرار نبود «گاهی به پشت سر نگاه کن» پخش ماه رمضانی داشته باشد خاطرنشان کرد: در این مجموعه به اِلمان‌های ماه رمضان که در همه فیلم و سریال‌ها معمول است پرداخته نشده و بیشتر به معنویات پرداخته‌ایم؛ به عنوان مثال ما در «گاهی به پشت سر نگاه کن» لحظه‌های افطار و سحر و زولبیا، بامیه و آش نداریم؛ چراکه از همان ابتدا هم قرار نبود کار برای ماه رمضان ساخته و پخش شود.

وی سپس از پخش رمضانی سریال «گاهی به پشت سرنگاه کن» اظهار رضایت کرد و گفت: امیدوارم این سریال بتواند در زمان پخش موفق شود.

تهیه‌کننده سریال مازیار میری در پایان اعلام کرد: تصویربرداری سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مدت‌ها پیش به پایان رسید و این سریال هم اکنون در حال تدوین و صداگذاری همزمان است.

به گزارش ایسنا، سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و همچنین توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی ساخته می‌شود.

نگارش فیلمنامه این سریال را محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی و کارگردانی آنرا مازیار میری بر عهده داشتند.

امین تارخ و محمد متوسلانی، هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، شبنم مقدمی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی زاده، مسعود سخایی و نگار حسن زاده از بازیگران سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند.

این مجموعه خانوادگی ماه رمضان امسال از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود.

کد خبر 294933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha