همشهری آنلاین: مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک اعلام کرد: آی.دی کارتهای آرم طرح ترافیک آن دسته از متقاضیانی که پس از ۱۵ اردیبهشت ماه به دفاتر خدمات الکترونیک برای تحویل مدارک مراجعه کرده‌اند، از طریق همان مرکز قابل دریافت است و دیگر تحویل پست نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اینکه طی سال جاری تمامی آی.دی کارتهای آرم طرح ترافیک سال94 از طریق پست به درب منازل شهروندان ارسال شده است، گفت: تنها آن دسته از شهروندانی که مدارک خود را از 15 اردیبهشت ماه به بعد به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تحویل داده اند، می توانند از طریق مراجعه به همان دفاترهمانند سنوات گذشته آی.دی کارت های خود را دریافت کنند.

وی در توضیح بیشتر تشریح کرد: لذا هزینه 4 هزار تومانی پست کسر می شود. به طوری که آی.دی کارت ها در سازمان حمل و نقل و ترافیک به چاپ می رسد و سپس به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارسال می شود. شهروندان ههم می توانند مانند سنوات گذشته یک هفته پس از تحویل مدارک به دفاتر، از طریق همان دفتر نسبت به تحویل طرح 94 خود اقدام کنند.

قنبرنژاد تصریح کرد: اکنون شهروندان تنها از طریق 14دفتر خدمات الکترونیک شهر که کد و نشانی آنها بر روی سایت شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir درج شده است می توانند نسبت به دریافت مدارکشان اقدام کنند.

مدیر واحد صدور آرم در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان برای دریافت آی دی کارتهای خود از پست با نداشتن بارکد محموله پستی مواجه شده‌اند، گفت: برای دریافت این بارکدها نیاز به مراجعه حضوری به واحد صدور آرم نیست و شهروندان می توانند از طریق سایت مذکور بارکد محموله پستی خود را دریافت کنند .

به گفته وی، دریافت بارکد از طریق مراجعه به سایتwww.tehran.ir و بازکردن پنجره بررسی وضعیت درخواست میسر خواهد بود و کد مرسوله ارسالی در فرم تکمیل شده پیش ثبت نام آنها درج شده است.

کد خبر 294889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha