همشهری آنلاین: رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه با بیان این‌که تک نرخی شدن سوخت تاثیری در نرخ کرایه‌ها نخواهد داشت، گفت: حدود ۲۰ هزار راننده در این بخش منتظر دریافت کارت طرح ترافیک و بلاتکلیف هستند.

به گزارش ايسنا، سید حسن هاشمی تیرآبادی با بيان اين مطلب اظهار کرد: با توجه به تک‌نرخی شدن سوخت، همه تلاش‌مان را کردیم که نرخ کرایه‌ها در صنف اتومبیل کرایه افزایش نیابد.

وی افزود: افزایش نرخ موسسات توریستی و اتومبیل کرایه در دیگر صنوف تاثیر خواهد داشت.

هاشمی با بیان این‌که حدود یک سوم از رانندگان موسسات توریستی و اتومبیل کرایه کارت سوخت داشتند، گفت: تک‌نرخی شدن سوخت تاثیری در فعالیت اکثر اعضای ما ندارد و کسانی که کارت سوخت داشتند متاثر از تک‌نرخی شدن بنزین می‌شوند که از آنها درخواست کردیم امسال افزایش قیمت نداشته باشند.

رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه در عین حال بیان کرد: اگر این تعداد از رانندگان و اعضای صنف ما بخواهند افزایش قیمت را اعمال کنند باید مورد بررسی قرار گیرد و جزئیات آن نیز در هیات عالی نظارت بررسی شود.

رییس اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه با بیان این‌که حدود 60 هزار راننده داریم که در سه شیفت فعالیت می‌کنند، گفت: معضل اصلی صنف ما بحث تردد در محدوده‌های زوج و فرد است و حدود 20 هزار راننده بلاتکلیف هستند.

هاشمی اظهار کرد: مسئولان در شورای عالی ترافیک قرار بود نتایج بررسی این موضوع را هفته گذشته اعلام کنند و ما هنوز منتظر نظر شورا هستیم تا مشکل این تعداد رانندگان برطرف شود.

کد خبر 297271

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha