در پی واژگونی خودروی تویوتای حامل قاچاق سوخت در ایرانشهر، راننده آن در میان شعله‌های آتش سوخت و جان باخت.

سرهنگ محمد دفتري فرمانده انتظامي ايرانشهر با بيان اين خبر به همشهري گفت: به‌دنبال اين حادثه برخي افراد سودجو شايعاتي در بين مردم به‌وجود آوردند مبني بر اينكه پليس به تعقيب خودروي قاچاق پرداخته و اقدام به تيراندازي كرده و در نهايت باعث مرگ راننده شده است. براي همين عده‌اي نسبت به اين موضوع اعتراض و با تجمع در محل حادثه، شروع به سنگ‌پراني به سمت مأموران پليس كردند.

سرهنگ دفتري درخصوص حادثه واژگوني خودرو و مرگ آتشين راننده آن گفت: ساعت 20يكشنبه مأموران پليس ايرانشهر در جريان حادثه‌اي در 10كيلومتري بزرگراه كرمان به ايرانشهر قرار گرفتند و راهي آنجا شدند. در بررسي‌ها معلوم شد كه خودروي تويوتا كه حامل سوخت قاچاق بود به‌دليل سرعت بالا در جاده واژگون شده كه در پي آن دچار حريق شده بود.

وي تصريح كرد: هرچند با حضور آتش‌نشانان، حريق گسترده مهار شد اما راننده آن‌كه مردجواني بود در ميان شعله‌هاي آتش سوخت و جان باخت. پس از آن عده‌‌اي شايعه كردند پليس اين خودرو را تعقيب كرده و در پي تعقيب و گريز دست به تيراندازي زده تا جايي‌كه خودرو واژگون و راننده آن جان باخته است. اما در حقيقت اينطور نبود و عده‌اي با اين شايعه‌پراكني سعي در ناآرام كردن منطقه داشتند. فرمانده انتظامي ايرانشهر افزود: آنها همزمان با سنگ‌پراني به سمت مأموران 2خودروي شهرداري كه در آن منطقه بود و خودروي سمند پليس را آتش زدند.

سرهنگ دفتري گفت: خوشبختانه كسي در اين حادثه مجروح نشده و در همان بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه هيچ‌گونه جاي گلوله روي خودرويي كه حامل قاچاق سوخت بود، نيست. پليس نيز همان شب با خويشتنداري اوضاع را تحت كنترل گرفت و وضعيت را به حال عادي بازگرداند. به گفته وي، تيمي از مأموران، جست‌وجو براي شناسايي عاملان اين شايعه‌پراكني و تحريك مردم را آغاز كرده‌اند و به‌زودي آنها را دستگير خواهند كرد. وي به مردم توصيه كرد اجازه ندهند افراد هنجارشكن و ضد‌انقلاب با فريب آنها و تحريك احساساتشان به مقاصد خود دست پيدا كنند.

کد خبر 294822

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha