یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با ایام شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام )، روز ۲۴ اردیبهشت ماه جاری پیکرهای پاک ۴۲ شهید گمنام در ۱۵ استان و ۲۱ نقطه تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

شهید

به گزارش ایسنا، همچنین پیکرهای پاک 13 شهید شناسایی شده نیز که پیشتر خبر شناسایی آن اعلام شد در همین ایام تشییع و به خاک سپرده خواهد شد .

استان‌های آذربایجان‌غربی،اردبیل،اصفهان،بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، قم،قزوین، فارس،گیلان، یزد،کرمانشاه و استان همدان میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری 42 شهید گمنام به شرح زیر است:

استان آذربایجان‌غربی:

شهر فیرورق، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 22ساله و 35 ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه مجنون به دست آمد.

استان اردبیل:

شهر اصلاندوز، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 18ساله و 24 ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه عملیاتی مجنون به دست آمد

استان اصفهان:

شهرک عاشق آباد، میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 19 و 20ساله در عملیات محرم و تک دشمن67 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی زبیدات و فکه به دست آمد.

شهر دولت‌آباد، روز24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 20 ساله و 19 ساله در عملیات والفجر مقدماتی و کربلای 2 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق فکه و حاج عمران به دست آمد.

استان بوشهر:

شهر دلوار، روز24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 22 ساله و 17 ساله در عملیات والفجر مقدماتی و خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی فکه و مجنون کشف شد.

شهرامام حسن، روز24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام می باشد. این دو شهید 19ساله و 20ساله در عملیات خیبر و تک دشمن 67 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی مجنون و زبیدات به دست آمد.

استان تهران:

دانشگاه آزاد اسلامی پرند، روز30 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 20ساله و 19 ساله در عملیات خیبر و آفندی سال65 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی مجنون و فکه به دست آمد.

شهرک کهنز شهریار، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 20ساله و 23ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه عملیاتی مجنون به دست آمد.

استان خراسان جنوبی:

شهر ذهان، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 26ساله و 19 ساله در عملیات خیبر و آفندی سال 65 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی مجنون و زبیدات به دست آمد.

استان خوزستان:

دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 28 ساله و 27 ساله در عملیات تک دشمن67 و بدر به شهادت رسیدندو پیکرشان در مناطق عملیاتی زبیدات و شرق دجله به دست آمد.

بخش زیدون، روز24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 17ساله و 20ساله در عملیات خیبر و محرم به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی مجنون و شرهانی به دست آمد.

استان زنجان:

شهرستان خرمدره، روز24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این دو شهید 27 ساله و 23 ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدند وپیکرشان در منطقه مجنون به دست آمد.

استان قم:

مرکز جامعه الزهرا، روز23 اردیبهشت ماه میزبان سه شهیدگمنام است. این شهدای 25 و 19ساله و 22ساله در عملیات محرم و خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق شرهانی و مجنون به دست آمد.

مرکز آموزشی پزوهشی امام علی علیه السلام ، روز 23 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این شهدای 27 ساله و 20ساله در عملیات خیبر به شهادت رسیدندو پیکرشان در منطقه مجنون به دست آمد.

استان قزوین:

شهر بوئین زهرا، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان سه شهید گمنام خواهد بود. این شهدای 22 ، 30ساله و 17ساله در عملیات خیبر و کربلای 2 به شهادت رسیدند و در مناطق عملیاتی مجنون و حاج عمران به دست آمد.

استان فارس:

شهربیضا، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام خواهد بود. این شهدای 25ساله و 20ساله در عملیات محرم و خیبر به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی شرهانی و مجنون به دست آمد.

دانشگاه آزاد فسا، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان دو شهید گمنام است. این شهدای 19ساله و 21ساله در عملیات تک دشمن67 به شهادت رسیدند و پیکرشان در مناطق عملیاتی شلمچه و فاو به دست آمد.

استان گیلان:

شهرستان صومعه سرا، روز7 خردادماه میزبان دو شهید گمنام خواهد بود. این شهدای 22ساله و 25 ساله در عملیات تک دشمن67 به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه عملیاتی شلمچه به دست آمد.

استان یزد:

ستاد سپاه الغدیر، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان یک شهید گمنام است .این شهید 25 ساله در عملیات کربلای5 به شهادت رسید و پیکر مطهرش در شلمچه به دست آمد.

استان کرمانشاه:

ستاد سپاه نبی اکرم، روز 24 اردیبهشت ماه میزبان یک شهید گمنام است. این شهید 30ساله در عملیات خیبر به شهادت رسید و پیکرش در منطقه عملیاتی مجنون به دست آمد.

استان همدان«

شهر سرکان(شهرستان تویسرکان)، میزبان دو شهید گمنام است. این شهدای 21ساله و 25ساله در عملیات کربلای 2 به شهادت رسیدند و پیکرشان در منطقه عملیاتی حاج عمران به دست آمد.

کد خبر 294679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha