همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تمامی مشمولان دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت را به تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ به خدمت سربازی فراخواند.

مشمولان

به گزارش گروه اجتماعی ایرنا از سازمان وظیفه عمومی ناجا، این سازمان ضمن فراخوان تمامی مشمولان غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان اردیبهشت ماه 1376 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگه آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه سال 1394 دریافت کرده اند، باید در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

مشمولان ساکن تهران بزرگ

براساس این گزارش تمامی مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1394 باید راس ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 94/02/19 به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساکن سایر استان های کشور

در این گزارش آمده است، تمامی مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1394 هستند راس ساعت 7صبح شنبه مورخ 94/02/19 به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سازمان نظام وظیفه عمومی اعلام کرد: حضور نیافتن به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

همچنین آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند.

کد خبر 294408

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha