همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم فروردین ماه ۱۳۹۴ را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش  مهر ، سازمان وظيفه عمومي ناجا ضمن فراخوان كليه مشمولان غايب و غيرغايب متولد ۱۳۵۵ تا پايان فروردين ماه ۱۳۷۶ براي انجام خدمت دوره ضرورت، طي اطلاعيه اي اعلام كرد: كليه مشمولان ديپلم و زير ديپلم سال هاي مذكور كه برگ آماده به خدمت به تاريخ نوزدهم فروردين ماه سال ۱۳۹۴ دريافت كرده اند، مي بايست در ساعت و محلي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش نيروهاي مسلح اعلام شده، حضور يابند.

  • مشمولان ساكن تهران بزرگ

كليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب که داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ فروردين ماه سال ۱۳۹۴ مي بايست راس ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۹/۰۱/۹۴ به محل و مراکزي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در قالب برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

  • مشمولان ساكن ساير استان هاي کشور

كليه مشمولان ديپلم و زيرديپلم غايب و غير غايب که داراي برگه آماده به خدمت به تاريخ فروردين ماه سال ۱۳۹۴ مي باشند راس ساعت ۷ صبح چهار شنبه مورخ ۱۹/۰۱/۹۴ به محل و مراکزي که توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در قالب برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذكر است، عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.

آن دسته از مشمولاني كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراكز آموزش، نشده اند، مي توانند به نزديكترين دفتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+۱۰) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذكور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام کنند .

کد خبر 291366

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha