همشهری آنلاین: کفاشیان گفت کی‌روش همچنان به دلیل مشکل مالیاتی ممنووع‌الخروج است و معاون وزیر ورزش اظهار داشت، با دستور گودرزی این وزارتخانه با سازمان امور مالیاتی وارد مذاکره شده است.

کارلوس کی‌روش

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان پس از جلسه با نصرالله سجادی اظهار کرد: در این جلسه گزارشی در مورد عملکرد فدراسیون فوتبال و همچنین کارلوس کی‌روش و برنامه‌های تدارکاتی به وزارت ورزش و جوانان ارائه شد. همچنین در مورد تفاهم‌نامه‌هایی نیز صحبت شد.

او در پاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش نیز گفت: پرداخت مالیات کارلوس کی‌روش بر عهده فدراسیون فوتبال است و از آقای مناف هاشمی (معاون پشتیبانی - معالی وزارت ورزش و جوانان) تشکر می‌کنیم که قول‌هایی برای کمک به پرداخت مالیات کی‌روش داده‌اند. البته در مورد مبلغ مالیات باید از وزارت دارایی بپرسید که این مبلغ چه میزان است.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کارشناس مالیاتی نیستم که بخواهم مبلغ مالیات کی‌روش را حساب کنم اما فعلا کی‌روش به خاطر این مسائل ممنوع‌الخروج است و اجازه خروج از کشور ندارد.

در همين حال مناف هاشمی  معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکل مالیاتی کی‌روش و کمک به فدراسیون فوتبال با سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد وارد گفت وگو شدیم و به آنها تضمین دادیم.

هاشمی افرود: تلاش می‌کنیم با پرداخت بخشی از مالیات کی روش، مشکلات موجود را بر طرف کنیم و در این مورد با مقامات ارشد سازمان مالیاتی صحبت کرده ایم و حاضریم تضمین‌های لازم را برای پرداخت بخشی از مالیات سرمربی تیم ملی فوتبال را بر عهده بگیریم.

معاون وزیر در باره پرداخت به فدراسیون‌های ورزشی هم گفت: تا پایان سال مالی 93 که سی و یکم فروردین بود، 93 درصد مطالبات فدراسیون های ورزشی را پرداخت کردیم.

هاشمی درمورد حق پخش تلویزیونی و معطل ماندن تفاهم نامه سال گذشته با صداو سیما گفت : فعلا این بحث راکد است. با این حال پیگیر بودیم اما از طرف صداوسیما خبری نیست و امیدوارم تلویزیون به تفاهم نامه سال 93 عمل کند و حقوق ورزش پرداخت شود.

کد خبر 292984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha