همشهری‌آنلاین: محور فعالیت‌های دانشجویی و دانشگاهی هفته‌ی روابط عمومی کشور در سومین نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی همایش دانشجویی و دانشگاهی هفته‌ی روابط عمومی مشخص شد.

محمد صادق افراسیابی

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری هفته روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه مقرر شد هم اندیشی روابط عمومی و دانشگاه؛ گفت و گو و همدلی با همکاری و مشارکت دانشکده خبر، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران برگزار شود.

محمد صادق افراسیابی؛ دبیر همایش دانشگاهی و دانشجویی هفته ی روابط عمومی ایران در این نشست تاکید کرد: در سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی یکی از مهمترین اولویتهای روابط عمومی ها باید توجه به دانشگاه و دانشجو به عنوان محور تولید فکر و اندیشه ی انتقادی باشد. بنابراین باید بستری فراهم شود تا دانشگاهیان و دانشجویان بتوانند نظرات خویش را در خصوص نقاط قوت و ضعف رشته و حرفه ی روابط عمومی در کشور بیان نمایند.

در این جلسه مقرر شد فراخوان همایش دانشگاهی و دانشجویی روابط عمومی و سواد رسانه ای با هدف توجه اقشار دانشگاهی به موضوع سواد رسانه ای در هفته ی آتی اعلام و همایش مذکور همزمان با بازگشایی دانشگاه ها در مهرماه برگزار شود.

همچنین در ادامه محمد رضا پارسیان به عنوان قائم مقام دبیر همایش دانشگاهی و دانشجویی ی هفته ی روابط عمومی ایران، محمد تقی کمالی به عنوان دبیر هیات علمی این همایش، فرشاد شهید زاده به عنوان مسئول کمیته ی چاپ و انتشارات، هانیه ناظری به عنوان دبیر شورای برنامه ریزی و هماهنگی و دکتر حنیف غفاری به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی همایش مذکور معرفی شدند.

کد خبر 291997

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha