همشهری‌آنلاین: آژانس بازاریابی خدمات غذایی، دیپ، امروز اعلام کرد که تیمش مفتخر است که نخستین کتاب راهنمای رسانه اجتماعی را در ۱۱ فصل گردآوری کرده و به خوانندگان ارائه کند.

انتشار نخستین کتاب راهنمای رسانه اجتماعی

 

به گزارش شارا، این کتاب در 11 فصل گردآوری شده است که شامل بینش‌هایی از کارگزاران آژانس‌ها، مدیران برند، دانشگاهیان و رهبران تکنولوژی می‌شود که به خواننده خود درک جامعی از استراتژی رسانه اجتماعی در روابط عمومی جهان می‌دهد.

والری لی، شریک دیپ گفت: برگزیده شدن پی آر نیوز برای همکاری جهت تهیه کتاب راهنمای رسانه اجتماعی یکی از رسالت‌های بزرگ برای تیم ما بوده است.

وی افزود: این یک ابزار ارزشمند برای سازمان‌ها و شرکت‌هایی است که به دنبال صرف وقت در رسانه اجتماعی هستند.

مقاله‌ای که درباره رسانه اجتماعی توسط دیپ در تیم امی روزندهال، باتنی بل و چلسی بنت تقریری از بهترین شیوه ها برای آژانس هایی است که می خواهند استعدادها را برای استخدام از طریق فیسبوک جذب کنند. در دنیای دیجیتال بر اساس گزارش استاف دات کام، امروز، 66 درصد از شرکت ها از بسترهای رسانه اجتماعی به عنوان ابزاری مورد نیاز استفاده می کنند. مقاله دیپ با عنوان «دسترسی به سواحل جدید استعدادهای درخشان نمایشگاه فرهنگ و شخصیت در فیسبوک» به تشریح چگونگی ایجاد نظم سازمانی از طریق استراتژ های فیسبوک برای جمع آوری و ارائه محتوای فرهنگی به مخاطبان و استخدام شنوندگان بالقوه می پردازد.

امی رازندهال، مدیر ارشد روابط عمومی دیپ می گوید: من مفتخرم که به شما اعلام کنم که با همکاری تیم سخت کوشی که دارم در جریان آخرین روندهای جهان هستم. وی می افزاید: برای مثال زمانی که متوجه روند رو به رشد استفاده از فیسبوک به عنوان یک ابزار استخدامی شدیم، ما استراتژی استفاده از فیسبوک در دیپ را به عنوان پنجره ای به زندگی روزمره آژانس افزودیم و تعامل ما ظرف کمتر از 5 ماه دو برابر شد.

فراتر از جذب استعدادها در فیسبوک، دیپ خدمات تخصصی رسانه اجتماعی را به برخی از برندهای مواد غذایی و آشامیدنی در ایالات متحده امریکا ارائه می کند. از مشاوره شرکت های صنعتی مانند سلام کاکائو گرفته تا ایجاد کتاب های راهنمای رسانه اجتماعی برای مشتریان نستله همه توسط تیم نستله ایجاد شده است. در حقیقت در سال گذشته، دیپ صفحات فیسبوک و توییتر خودش را برای تولیدات مواد غذایی راه اندازی کرد که بیش از 7500 اپراتور معنی دار در کمتر از یک سال بدست آورد.

کد خبر 291431

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha