همشهری آنلاین: سرپرست دانشگاه خوارزمی که به تازگی دانشگاه علوم اقتصادی در این دانشگاه ادغام شده است، گفت: دانشجویان کنونی این دانشگاه مختار هستند مدرک فارغ‌التحصیلی خود را از دانشگاه علوم اقتصادی یا دانشگاه خوارزمی دریافت کنند.

دانشگاه خوارزمی - دانشگاه علوم اقتصادی

به گزارش ایرنا، دكتر محمدعلی سبحان‌اللهی در نشست خبری درباره ادغام دانشگاه علوم اقتصادی در دانشگاه خوارزمي، گفت: اگر به تاریخچه تاسیس دانشکده علوم اقتصادی مراجعه کنیم، می‌بینیم که وجاهت قانونی آن زیر سوال بوده است و در شورای گسترش آموزش عالی مصوب شده بود که این مرکز باید در یکی از دانشگاه‌های شهر تهران ادغام شود.

وی با بیان اینکه تبدیل دانشکده علوم اقتصادی به دانشگاه علوم اقتصادی دارای مصوبه شورای گسترش آموزش عالی نبود، افزود: 50 درصد از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم اقتصادی تخصص مربوط را در این حوزه ندارند.

سبحان‌اللهی اضافه کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی از زمان وزارت دكتر فرجی‌دانا بر وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با ارسال نامه‌ای خواستار ادغام دانشگاه علوم اقتصادی در یکی از سه دانشگاه شاهد، تربیت دبیر شهید رجایی و خوارزمی شده بود که هیات رییسه دانشگاه علوم اقتصادی از بین سه دانشگاه یاد شده؛ خوارزمی را برای ادغام انتخاب کرد.

سرپرست دانشگاه خوارزمی تصریح کرد که پذیرش دانشجویان جدید در دانشگاه علوم اقتصادی انجام نخواهد شد اما محل تحصیل، کلاس‌ها، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه علوم اقتصادی در همان محل قبل به کار خود ادامه خواهند داد و دانشجویان مختار هستند پس از فارغ‌التحصیلی مدرک آن دانشگاه یا مدرک دانشگاه خوارزمی را دریافت کنند.

کد خبر 291972

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha