چهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: بلیت برخی قطارهای مسافری رجا از ۱۸ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت در برخی روزها و در مسیرهای رفت، برگشت یا هر دو با تخفیف عرضه می‌شود.

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا ؛ تخفیف ها برای قطارهای تندرو پردیس مشهد، میانه و زنجان، خلیج فارس ملایر- مشهد، فوق‌ا‌لعاده 17 تهران-مشهد (معمولی خواب)، فوق‌العاده 3 تهران-مشهد (دانمارکی)، معمولی خواب کرج-مشهد، لوکس 6 تخته تهران به زاهدان و بندرعباس، پلور سبز شیراز- مشهد، کاشان- مشهد و تهران- شیراز، اتوبوسی معمولی و تهویه‌دار تهران- میانه 1 و 2، قطارهای ویژه طوس، سبز و سیمرغ تهران-مشهد از 5 تا 15 درصد است.
برای قطارهای تندروی پردیس مشهد، خلیج فارس ملایر- مشهد، فوق‌ا‌لعاده 17 تهران-مشهد (معمولی خواب)، فوق‌العاده 3 تهران- مشهد (دانمارکی) و معمولی خواب کرج- مشهد، امکان ارائه تخفیف بیشتر در قالب «پیشنهاد ویژه» (افزایش میزان تخفیف در برخی روزها) وجود دارد. هموطنان گرامی می توانند با تخفیف 10 تا 20 درصدی با قطارهای گرگان 1 و2 (معمولی خواب، 4 تخته و لوکس 6 تخته)، معمولی صندلی سمنان- مشهد و شاهرود- مشهد، میلاد و معمولی صندلی تهران- نیشابور، معمولی صندلی تهران- خواف، معمولی خواب سریع مراغه، البرز 4 تخته ساری- مشهد، معمولی صندلی تهران- ساری، 6 تخته قم- مشهد، دو طبقه‌ تهران- مشهد، تهران- یزد و تهران- زنجان و پلور سبز تهران- زاهدان سفر کنند. برای 8 قطار اول این فهرست نیز امکان ارائه تخفیف بیشتر در قالب «پیشنهاد ویژه» (افزایش میزان تخفیف در برخی ایام) وجود دارد.

به مناسبت راه‌اندازی قطار جدید 4 تخته البرز در مسیر ساری- مشهد ، بلیت قطار تا 31 فروردین در تمام روزها در هر دو مسیر رفت و برگشت با تخفیف 30 درصدی به متقاضیان ارائه می‌شود. برای سفر با قطار دو طبقه صبا تهران- مشهد (عادی مشهد) نیز برای تاریخ‌های مختلف در مسیر رفت و برگشت تخفیف از 10 تا 25 درصد اعمال می‌شود. سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا با شماره‌های 1539 و 55651415-021 آماده پاسخ‌گویی به هموطنان گرامی است.
هموطنان عزیز برای دریافت و مشاهده جدول تخفیف قطارهای مختلف رجا برای دوره 18 فروردین تا 31 اردیبهشت می‌توانند به سایت رجا به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

کد خبر 291617

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha