همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اعضای هیات رییسه به این نتیجه رسیده‌اند که به قرارداد ۴ ساله با کی‌روش پایبند باشند.

خبرآنلاين نوشت: علی کفاشیان پس از برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: «حرف ما این است که اگر کي‌روش اصرار بر جدایی دارد تکلیف ما را مشخص کند. قرارداد ما با ایشان 4 ساله است و هم از عملکرد او راضی بوده اند.»

رییس فدراسیون فوتبال این را گفت و ادامه داد: «ما منتظر شنیدن نظرات ایشان هستیم. کي‌روش تا آخر هفته فرصت دارد تا نظرش را به ما بگوید.»

در واقع اعضای هیات رییسه موافق این هستند که قرارداد 4 ساله کي‌روش به پایان برسد قراردادی که چند ماه بیشتر از آن نگذشته است. او زحمات زیادی کشیده است اما خودش به رفتن اصرار دارد. اگر او بخواهد برود باید سه ماه به ما غرامت بدهد. ما این تصمیم را به کي‌روش اعلام می کنیم و منتظر تصمیم او می مانیم.»

کفاشیان در پاسخ به این سوال که مشکلات هنوز هم بین کي‌روش و اسدی دبیر فدراسیون وجود دارد گفت: «کي‌روش سرمربی ما است و اسدی هم دبیر کل. هر کدام وظایف مشخصی دارند و قرار هم نیست در کار هم دخالت کنند. اینکه چه کسی باشد و نباشد را سرمربی تیم ملی نباید مشخص کند و وظیفه تیم اجرایی فدراسیون فوتبال است.»

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه خیلی‌ها خواهان ماندن کي‌روش درایران هستند گفت: «هر مربی دیگری هم که به جای او بیاید زحمتش را می کشد و می تواند مثل او نتیجه بگیرد. او 80 درصد می خواهد جدا شود و 20 درصد بقیه هم در جلسات مشخص خواهد شد که می‌ماند یا نه.»

سوال بعدی از کفاشیان درباره مالیات کارلوس کي‌روش بود. مالیاتی که رییس فدراسیون فوتبال می گوید باید آنها پرداخت کنند: «در سال ‌های 91 و 92 مالیاتش را پرداخت کرده و در سال 93 هم بخشی از مالیاتش را پرداخت کرده اما اداره مالیات امسال مبلغ سنگینی را برای فدراسیون در نظر گرفته و فدراسیون با توجه به اینکه نقدینگی ندارد اعتراض کرده تا تخفیف بگیرد که تا این لحظه کاری نتوانستیم بکنیم. درخواست کمک کردیم تا بخشی از این مالیات کم شود.»

او در پایان درباره اینکه در بازی با سوئد پولی به ایران پرداخت نشده است گفت: قرار شد کلیه درآمدها برعهده سوئد باشد و فقط هزینه اسکان و بلیت را به ما بدهند و قرارداد اجرایی نشده اما اینکه چقدر درآمد وجود داشته به ما ارتباطی ندارد.

کد خبر 291522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha