سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: عدم توجه به قوانین رانندگی در جاده‌های مختلف کشور منجر به کشته شدن ۱۴ نفر در روز گدشته (۱۰ فروردین) شد.

تصادف جاده‌ای

به گزارش مهر، پایگاه اطلاع رسانی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته حوادث رانندگی در کشور ۱۴ کشته بر جای گذاشت. هرچند هنوز آمار کشته‌های روز گذشته در جاده‌های کشور رسما اعلام نشده اما این آمار بیش از ۱۴ نفر است.

سلیمان خضری رئیس اورژانس سقز از تصادف سواری پراید با یک دستگاه کامیون در ورودی مسیر سقز بوکان خبر داد که این حادثه باعث کشته شدن دو نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شد.

همچنین سرهنگ عصمت اله دریکوند جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اعلام کرده است: بر اثر واژگونی خودروی پیکان در ساوه راننده جان خود را از دست داد.

اسماعیل بهمن آبادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی هم اعلام کرد: براثر وقوع یک فقره حادثه رانندگی بامداد سه شنبه در جاده سبزوار به اسفراین، یک نفر جان خود را از دست داد. در این حادثه که براثر برخورد خودرو پراید با یک دستگاه کامیون رخ داد یکی از پنج سرنشین پراید جان باخت.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفته است: روز گذشته کامیون ایسوزو عبوری از اتوبان زنجان - قزوین، جان عابر پیاده را گرفت. این حادثه ساعت یک بامداد امروز در کیلومتر ۲۸ لاین جنوبی این مسیر ارتباطی پر تردد و بر اثر بی‌احتیاطی عابر پیاده که یک زن بود، رخ داد. این در حالی است که از زمان آغاز اجرای طرح نوروزی پلیس تاکنون هشت نفر در مسیرهای ارتباطی زنجان به دلیل سانحه رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که پنج نفر آن عابر پیاده و مرگ سه نفر نیز به دلیل استفاده نکردن از کمربند ایمنی اعلام شده است.

برخورد دو دستگاه خودرو جیلی و پژو در محور ایرانشهر- نیکشهر دوشنبه ۹ کشته بر جای گذاشت که معصومه صیادی خبرنگار صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان و ۵ نفر از اعضا خانواده‌اش از جمله فوت شدگان این سانحه هستند. در این حادثه که بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری جیلی و پژو در کیلومتر ۱۰۰ محور ایرانشهر- نیکشهر به وقوع پیوست ۹ نفر از سرنشینان هر دو خودرو کشته شدند.

مهر، پلیس اعلام کرده است که عدم رعایت قانون و خواب آلودگی مهمترین دلیل تصادفات رانندگی بوده است.

کد خبر 290851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha