گروه شهری: مجهزترین پلاژ دریایی برای استفاده مطلوب گردشگران در جزیره کیش ساخته می‌شود.

مدیرعامل موسسه ورزشی و تفریحی سالم جزیره کیش ضمن بیان مطلب فوق گفت: در تصمیمات اخیر کمیته راهبردی و ورزش آبی جزیره کیش، طرح ساخت دو پلاژ اختصاصی برای آقایان و بانوان در دستور کار قرار گرفت.

«سید حمید سجادی» اظهار داشت: ساخت این پلاژها که احتمال می‌رود در سواحل شرقی و جنوب شرقی جزیره انجام پذیرد توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: این پلاژها برای استفاده مطلوب گردشگران از ساحل زیبای جزیره ساخته خواهد شد.

سجادی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر فقط یک پلاژ بانوان در جزیره کیش وجود دارد گفت: با توجه به استقبال فراوان خانواده‌ها و بانوان از این پلاژها، طرح ساخت پلاژهای جدید بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: این پلاژ به طول حدود 500 متر در ساحل، میان دو بخش مرجانی جزیره قرار دارد که با توجه به موقعیت خاص و رعایت موارد ایمنی، امکان استفاده بانوان را فراهم آورده است.

سجادی کلوپ ورزشی آبی را از دیگر بخش‌های ورزشی آبی جزیره نام برد و افزود: در این مراکز، آموزش غواصی، قایقرانی، مدارس غواصی، جت اسکی و... برای استفاده گردشگران جزیره ارائه می‌شود که در تلاش برای توسعه آنها هستیم.

وی همچنین با اشاره به وجود تعدادی قایق شیشه‌ای در جزیره گفت: این قایق‌ها با ظرفیت 25 نفر، علاقه‌مندان به مشاهده کف دریا و سواحل را تا مسافت 500 متر از ساحل جابه‌جا می‌کنند.

مدیرعامل موسسه ورزشی و تفریحات سالم جزیره کیش، از راه‌اندازی هیأت ورزشی قایقرانی، نجات‌غریق و غواصی در جزیره کیش خبر داد و گفت: با تشکیل این بخش‌ها، ورزش‌های دریایی و آبی در سطح جزیره توسعه خواهد یافت و برنامه‌ریزی صحیحی برای استفاده مطلوب گردشگران صورت خواهد گرفت.

کد خبر 2906

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز