همشهری آنلاین: خبرگزاری فرانسه در خبری از نیکوزیا عناوین مهمترین رویدادهای خبری روز یکشنبه ۲۲ مارس برابر با دوم فروردین ماه را در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به شرح زیر اعلام کرد :

 globe

یمن
صنعا / عدن - پیگیری تحولات و اوضاع یمن . در حملات روز جمعه به دو مسجد در صنعا دست کم 142 نفر کشته و عده بسیاری نیز زخمی شدند. تکفیری های داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفتند.

تونس - پیگیری تحقیقات در تونس درباره حمله روز چهارشنبه به موزه باردو که به کشته شدن بیست و یک نفر از جمله بیست گردشگر خارجی منجر شد.

دمشق / بیروت - پیگیری تحولات سوریه درحالی که تکفیری های داعش طی 24 ساعت اخیر دست کم 82 عضو نیروهای امنیتی را کشتند. همچنین شمار قربانیان حملات روز جمعه به جشن سال نو کردها در شمال شرق سوریه به دست کم 45 نفر رسید.

رباط / صخیرات - آخرین روز از گفتگو ها بین دو پارلمان رقیب لیبی با میانجی گری سازمان ملل متحد. این گفتگوها با هدف توافق درباره تشکیل دولت وحدت ملی روز جمعه در مغرب از سر گرفته شده بود.

الجزیره - آغاز دیدار سه روزه ابراهیم بوبکر کیتا رییس جمهور مالی از الجزایر. وی قرار است با عبدالعزیز بوتفلیقه همتای الجزایری خود دیدار کند.

کد خبر 290411

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha