همشهری آنلاین: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز ۹۴ به مسافران نوروزی ، طی اطلاعیه ای توصیه-های ذیل را برای رفاه حال مسافران عزیز اعلام کرد.

به گزارش دبیر خانه ستاد هماهنگی خدمات سفر متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

  • با توجه به شرایط ناپایدار جوی و بارندگی در مناطق مختلف کشور هموطنان عزیز قبل از سفر نسبت به برنامه ریزی و انتخاب مقصد سفر و محل اقامت خود اقدام نمایند و ضمن بررسی فنی وسایل نقلیه، نسبت به مجهز بودن آن به امکانات و تجهیزات مکانیکی مورد نیاز در شرایط خاص اطمینان حاصل نمایند.
  • با توجه به لغزنده بودن اکثر معابر و جاده های کشور از رانندگان عزیز تقاضا می شود نهایت دقت و هوشیاری را در هنگام رانندگی به خرج دهند و همچنین نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری بعمل آورده و از توقفهای غیرضروری در حاشیه جاده‌ها، اطراف رودخانه‌ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می‌شود خودداری کنند.
  • بار دیگر تاکید می‌شود مسافران و گردشگران عزیز می‌توانند پیش از عزیمت به سفر، اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق شماره تلفن سراسری 09629 کسب نمایند. این سامانه به صورت 24 ساعته ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگری، آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات هموطنان گرامی نیز می باشد.
  • هموطنان عزیز از طریق سامانه‌های اطلاع رسانی و اطلاعیه های ستاد مرکزی که از رسانه‌ها پخش می‌شود از برنامه‌های فرهنگی تدارک شده توسط دستگاه‌های عضو ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها شامل بازارچه های خیریه و نمایشگاههای هنرهای سنتی، مذهبی و آئینی اطلاع حاصل نموده و دیدن كنند.

به مسافران عزیز پیشنهاد می‌شود شرکت در برنامه‌ها و مراسمي را که ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها تدارک دیده‌اند در برنامه خود قرار دهند.

کد خبر 290372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha