همشهری آنلاین: شاگردان علیرضا منصوریان نخستین پیروزی خود را در لیگ قهرمانان آسیا رقم زده و به رده دوم صعود کردند.

فوتبال

به گزارش ایرنا؛ دراین دیدار که روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد تیم نفت با نتیجه دو بریک بر تیم الشباب عربستان پیروز شد و به رده دوم جدول گروه B صعود کردند.

گل های تیم نفت تهران را دراین دیدار امیرارسلان مطهری دردقیقه 85 و پادوانی دردقیقه 90 به ثمر رساندند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیمشان به ارمغان آوردند.

برای تیم الشباب عربستان نیز نایف هزازی دردقیقه 42 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

بازیکنان تیم نفت تهران درنیمه نخست توپ و میدان را بیشتر از حریف دراختیار داشتند اما با بدشانسی توپ های آن ها به گل تبدیل نشد و برخلاف جریان بازی این تیم الشباب بود که به گل رسید.

دردقیقه 41 و برروی اشتباه مدافعان تیم نفت درجاگیری مهاجم تیم الشباب با دروازه بان نفت تک به تک شد و با خطای علیرضا بیرانوند ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام و هزازی این توپ را به گل تبدیل کرد.

بلافاصله پس از به ثمر رسیدن گل تیم الشباب غلامرضا رضایی در محوطه جریمه تیم حریف صاحب موقعیت شد و شوت این بازیکن پس از عبور ازتمامی بازیکنان تیم الشباب طول دروازه را طی کرد وبه بیرون رفت.

تیم نفت نیمه دوم را هجومی آغاز کرد شاگردان منصوریان با دراختیار گرفتن توپ و میدان و به گردش درآوردن توپ درروی زمین از خط دفاعی حریف بارها عبور کرده اما به گل نرسیدند.

این روند تا دقیقه 85 ادامه داشت و دراین دقیقه توپ ارسالی ازکناره ها به ارسلان امیرمطهری رسید واو پس از کنترل سینه توپ را با شوتی سنگین درون دروازه الشباب جای داد.

درادامه بازیکنان نفت حملات خود را بیشتر کرده ودردقیقه 90 پادوانی از غفلت مدافعان الشباب استفاده کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند و تیمش را پیش انداخت.

تلاش بازیکنان الشباب برای به تساوی کشاندن بازی دروقت های تلف شده نتیجه ای نداشت و این بازی درپایان به سود نفت تهران تمام شد.

تیم نفت پیش از این مقابل پاختاکور دو بریک مغلوب شده بود و با العین امارات به تساوی یک بریک رسیده بود.

جدول رده بندی گروه H :

1-العین امارات/3 بازی/5 امتیاز

2-نفت تهران/3 بازی/4 امتیاز

3-پاختاکور/3 بازی/4 امتیاز

4-الشباب/3 بازی/2 امتیاز

دردیگر دیدار این گروه تیم پاختاکور تیم العین را با نییجه یک برصفر شکست داده بود.

دیدار های برگشت این گروه از 18 فروردین ماه سال آینده اغاز می شود.

کد خبر 290326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha