سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته سوم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با دیدار پرسپولیس ایران از ساعت ۲۱ شب سه‌شنبه ۲۶ اسفند در ورزشگاه «ملک فهد» ریاض به مصاف النصر عربستان رفت که این بازی در پایان با سه گل به سود النصر پایان یافت.

پرسپولیس

پرسپولیس با وجود نمایش قابل قبول در نیمه نخست با سه گل به النصر عربستان باخت و نخستین شکست خود در آسیا را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از گروه A پرسپولیس ایران در خانه النصر عربستان میهمان این تیم بود که در پایان

  • النصر با سه گل حریف صدرنشین خود را شکست داد.

حمید درخشان در این بازی تیمش را با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، رضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده( حمیدرضا علی‌عسگر)، احمد نوراللهی(پیام صادقیان)، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، محمد نوری، هادی نوروزی و مهدی طارمی(علی علیپور) به میدان فرستاد.

  • نیمه نخست

در نخستین موقعیت خطرناک این دیدار در دقیقه 11، پرسپولیس روی ضربه کرنر شانس خوبی را برای بازگشودن دروازه حریف عربستانی داشت که ضربه سر چکشی نه چندان خوب نورمحمدی، که کسی را هم مزاحم خود نمی‌دید، در اختیار دروازه‌بان النصر قرار گرفت.

پس از آن در دقیقه 17 بازیکنان النصر روی اشتباه کفشگری در میانه میدان صاحب موقعیت شدند که ضربه والی بازیکن عربستان از بالای دروازه سوشا مکانی به بیرون رفت.

در دقیقه 23 نیز یکی از خطرناک‌ترین موقعیت‌های این بازی برای یاران حمید درخشان به وجود آمد که ضربه سر خوب امید عالیشاه روی ارسال خانزاده با نوک انگشتان سنگربان النصر راهی کرنر شد.

امید عالیشاه که در نیمه نخست بازی خوبی به نمایش گذاشت، این بار در دقیقه 30 با یک ضربه فنی از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را تهدید کرد، اما عبدالله العنزی سنگربان عربستانی، شوت او را دفع کرد.

گل نخست این بازی را نماینده عربستانی در دقیقه 31 برخلاف جریان بازی توسط آدریان مایوژفسکی به ثمر رساند.

سه دقیقه بعد پرسپولیس روی ارسالی از سمت راست دروازه حریف می‌توانست به گل مساوی برسد اما پس از اشتباه مدافعان النصر توپ در محوطه ششم قدم از روی سر عالیشاه رد شد.

در دقیقه 40 پاس عمقی خانزاده به نوروزی رسید که پاس رو به عقب او را طارمی با شوتی خطرناک توام کرد اما این ضربه با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون برود.

پرسپولیس در این نیمه از حریف خود سرتر بود اما با کمی دقت بیشتر مهاجمان و همچنین شانس بهتر می‌توانست حداقل یک گل بزند. از چهره حمید درخشان مشخص بود که از گل خورده ناراحت است اما از روند بازی تیمش در پایان نیمه رضایت دارد.

  • نیمه دوم

بازیکنان النصر در دقیقه 49 روی ارسال استویانوف از سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس توسط خمیس صاحب موقعیت شدند که تکل به موقع بنگر آن‌ها را در به ثمر رساندن گل دوم ناکام گذاشت.

چند دقیقه بعد بازهم این نماینده عربستان بود که در دقیقه 54 دروازه سوشا مکانی را تهدید کرد که ضربه سر مدافع پیش‌تاخته النصر روی یک ضربه کرنر با اختلاف کمی از کنار دروازه به خارج زمین رفت.

پرسپولیسی‌ها نیز در دقیقه 65 این بازی روی شوت هادی نوروزی از گوشه چپ محوطه هجده قدم دروازه العنزی را تهدید کردند، اما این ضربه با اختلاف زیادی از بالای دروازه بیرون رفت.

با وجود اینکه پرسپولیس در 20 دقیقه پایانی با ورود صادقیان و علی‌پور بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت، باز هم این النصر بود که با یک شوت غافلگیر کننده روی اشتباه مکانی در جای‌گیری گل دوم را هم به ثمر رساند. استویانوف دیگر بازیکن اروپایی تیم عربستانی این شوت را زد تا النصر دو بر صفر پیش بیفتد.

در حالی که پرسپولیسی‌ها برای جبران یکی از گل های خورده جلو رفته بودند در دقیقه 95 روی یک ضدحمله اسیر سرعت الراهب بازیکن تازه وارد تیم حریف شدند و او در مصاف تک به تک با مکانی گل سوم را هم وارد دروازه پرسپولیس کرد تا شاگردان درخشان شکست بدی را در ریاض متحمل شوند.

النصر به لطف درخشش دو بازیکن خارجی‌اش نخستین شکست پرسپولیس در آسیا را به این تیم تحمیل کرد و با 5 امتیاز پشت سر نماینده 6 امتیازی ایران قرار گرفت.

کد خبر 290281

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha