همشهری آنلاین: تراکتورسازی برای سومین بار از صعود به مرحله بعدی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازماند. شاگردان تونی اولیویرا که از حریف خود جلو بودند با دو اشتباه حامد لک برتری را به حریف ازبکستانی دادند تا در دو بازی رفت و برگشت از این تیم شکست بخورند.

tractor

به گزارش "ورزش سه"، حالا تراکتورسازي در تنها رقابت باقی مانده؛لیگ برتر باید به فکر صدر نشینی و قهرمانی در لیگ برتر باشد.

  • مرحله گروهی گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا، ورزشگاه: یادگار امام (ره) تبریز

اخطار: سایفی یف (36) از نسف، کیانی (45) هاشمی (69) از تراکتور

  • تراکتورسازی:

حامد لک، حبیب گردانی، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، سعید آقایی (67 فرید بهزادی کریمی)، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، محمد پوررحمت الله (75 ادینهو)، احمد امیرکامدار (60 تیموریان)، سامان نریمان جهان و مهرداد بایرامی
سرمربی: تونی اولیویرا

  • نسف قارشی:

الدوربک سویونوف، مقصود کریم اوف، ایلخوم شوموودوف، روک روی،آرتور گورکیان، ارکین بایدولائف، شوهرو گادوئف (65 یونس اف)، اعظم اف (22 بخروم)، حمزه کریم اوف، اوبیلجون همروبه کوف، فروخ سایفی یف
سرمربی: بردیف

  • شرح گل:

1-صفر(تراکتورسازی) در دقیقه 50 روی خطا بر نریمان جهان تراکتور صاحب یک ضربه کاشته شد که کیانی با شوتی دقیق و پرقدرت دروازه حریف را باز کرد.
1-1(نسف قارشی) در دقیقه 58 روی اشتباه بازیکنان تراکتور اودیلسون شوت محکمی زد که لک توپ را ناقص دفع کرد و آرتور با استفاده از این فرصت به صورت نشسته با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد.
1-2(نسف)آرتور دومین گل خودش در این بازی را مستقیم از نقطه کرنر وارد دروازه کرد که نباید در این گل از غفلت مدافعان تراکتور گذشت.

  • دقایق حساس:

دقیقه 3: حبیب گردانی از جناح راست توپ را ارسال کرد دروازه بان نسف به سختی توپ را مشت کرد.
دقیقه 4: شوت سنگین سعید آقایی را دروازه بان نسف در فاصله کمی با دروازه به کرنر فرستاد.
دقیقه 9:پور رحمت الله کرنر رافرستاد که ضربه سعید آقای به شکل خطرناکی بعد از برخورد با تیر دروازه بیرون رفت.
دقیقه 15:سامان نریمان جهان پا به توپ پیش رفت و شوت روی پای او را دروازه بان حریف به سختی به کرنر زد.
دقیقه 20:مهدی کیانی روی یک ضربه کاشته دروازه نسف را تهدید کرد که کریم اف مدافع حریف توپ را به بیرون زد.
دقیقه 22:روی ارسال حبیب گردانی، میر هانی هاشمی مدافع تراکتور ضربه سر زد که برای سومین بار توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه 27 :سومین کرنر پیاپی تراکتورسازان از جناح راست توسط حبیب گردانی روی دروازه نسف قاراشی فرستاده شد که این توپ، یک ضرب دروازه این تیم را به سختی تهدید کرد که توسط دروازه بان این تیم و به سختی از روی دروازه این تیم دور شد.
دقیقه 30 :بایرامی با فرار از بین مدافعان نسف قارشی در حالیکه با دروازره بان این تیم تک به تک شده بود به دلیل واکنش سریع دروازه بان این تیم، این فرصت را از دست داد.
دقیقه34: سایتی اف از پشت محوطه جریمه شوت سنگینی زد که لک توپ را در آغوش گرفت.
دقیقه 40: باز هم سایتی اف توپ را ارسال کرد که مهاجم نسف جلوی دروازه لیز خورد و در ادامه گردانی نتوانست توپ را به بیرون بزند و در نهایت طی یک شوت آرام توپ به بیرون رفت.
دقیقه 80: روی ارسال آندو تیموریان در محوطه جریمه هاشمی ضربه سر خطرناکی زد که با فاصله کمی راهی اوت شد.
دقیقه 91: روی یک ضد حمله بازیکن نسف شوت خطرناکی زد که حامد لک خیلی خوب توپ را نهار کرد.
دقیقه 93: روی ارسال تراکتوری ها ادینهو ضربه سر خطرناکی زد که دروازه بان حریف از روی خط توپ را در آورد.

  • اتفاقات ویژه:

*در دقیقه 22 بازی بازیکن نسف اعظم اف قصد داشت اوت پرتاب کند که به ناگهان دستش درد گرفت و نتوانست به بازی ادامه دهد و با آمبولانس راهی بیمارستان شد.
*در دقیقه 23 بایرامی روی پاس عالی کیانی صاحب توپ شد و بعد از جا گذاشتن دروازه بان حریف توپ را وارد دروازه کرد که محمد تقی داور این بازی گل را به دلیل خطا روی دروازه بان مردود اعلام کرد.
*حامد لک دروازه بان تراکتورسازی که در مسابقه قبلی مقابل سایپا منجی تیمش شده بود در مسابقه امروز مقابل نسف با دو اشتباه عجیب زمینه ساز شکست قرمز پوشان و حذف این تیم از رقابت های آسیایی شد تا تراکتور برای سومین فصل متوالی در آسیا ناکام بماند.

  • حواشی:

*تونی اولیویرا قصد داشت برای بازی های حساس لیگ برتر به حامد لک استراحت دهد اما در جلسه فنی نظرش را تغییر داد و برای این بازی حساس حامد لک را در ترکیب قرار داد.
*سامان نریمان جهان در این بازی فیکس است و تونی از او در این بازی آسیایی بعد از چند بازی استفاده کرد و محسن دلیر باز هم روی نیمکت نشسته است. این در حالی است که در تمرینات دلیر در ترکیب ثابت حضور داشت.
*با توجه به حساسیت این دیدار انتظار می‌رفت هواداران بیشتری از این دیدار استقبال کنند که این اتفاق تا کنون رخ نداده است و کمتر از 5 هزار هوادار تراکتوری در ورزشگاه حضور دارند.
*هواداران تراکتورسازی از تغییر تاکتیک تونی اولیویرا در این دیدار و نیمکت نشینی ستارگان تراکتورسازی در این دیدار شوکه شدند.
*هواداران تراکتورسازی علیه سرمربی استقلال شعار سر دادند و همچنین به حمایت از آندرانیک تیموریان پرداختند.هواداران حاضر در ورزشگاه آندو را حسابی تشویق کردند.
*پس از اشتباه سامان نریمان جهان در محوطه جریمه تونی اولیویرا این بازیکن را تشویق کرد و از او خواست پیگیر ادامه مسابقه باشد.
*از‌‌ همان دقایق آغازین بازی حرکات خاص اولیویرا در کنار زمین شروع شده است که در صحنه‌ای از مسابقه که توپ به بیرون رفت سرمربی تراکتورسازی توپ را مهار کرده و در اختیار آقایی قرار داد و همزمان یکی از توپ جمع کن‌ها به بازیکن تراکتور توپ داد که باعث عصبانیت تونی شد. البته سعید آقایی هم توپی که به سمتش فرستاده شده بود را با یک حرکت نمایشی بازگشت داد.
*هنگام پا به توپ شدن بازیکنان نسف قارشی هواداران حاضر در استادیوم با سوت ممتد آن‌ها را زیر فشار می‌گذاشتند.
*پس از مردود اعلام شدن گل مهرداد بایرامی، تونی اولیویرا خنده تلخی بر لب داشت.
*تمامی عکاسان پشت دروازه نسف قارشی تجمع کردند و کسی پشت دروازه تراکتورسازی حضور ندارد.
*اولیویرا در کنار زمین سعید آقایی را فراخواند و نکاتی را به او تذکر داد.
*هنگامی که اعظم اف بازیکن نسف قارشی به خاطر مصدومیت کنار زمین افتاد تونی اولیویرا کنار او حضور پیدا کرد تا به وی کمک کند.
*نیمکت نشینان نسف قارشی که انتظار وزش شدید باد را در ورزشگاه نداشتند با پتو خودشان را پوشاندند.

کد خبر 292879

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha