همشهری آنلاین: مراسم تقدیر از بازنشستگان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) شب گذشته با حضور سردار سرتیپ موسی بختیاری معاون هماهنگ کننده این قرارگاه در ستاد قراگاه پدافند هوایی برگزار شد.

تقدیر

در این مراسم سرتیپ دوم زعفری معاون نیروی انسانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع بازنشستگان و خانواده‌های آنان ضمن تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: شما عزیزان با صرف دوران جوانی و میانسالی خود 30 سال عاشقانه و ایثارگرانه به خدمت پرداخته‌اید و مبدا و منشاء اثراتی ارزنده برای نیروهای مسلح و جامعه بودید.

وی در ادامه اظهار داشت: وظیفه مسئولین رده های مختلف نظام اسلامی و فرماندهان عالی مقام و ما خدمتگذاران است که در خدمت نمودن بیش از پیش به عزیزان بازنشسته با همه وجود بکوشیم.

سرتیپ دوم زعفری بازنشستگی را حادثه مهمی در چرخه زندگی سازمانی افراد دانست و افزود: افراد باید قادر به پذیرفتن این اندیشه بشوند که می‌توانند بطور موفق و با سربلندی به عنوان یک فرد موثر و کامل بدون آنکه شغل داشته باشند به زندگی ادامه دهند، به طوری که بازنشستگی امکان تصمیم‌گیری گسترده‌تری در مورد زندگی شخصی فراهم می‌آورد و اگر این تصمیمات خوب اتخاذ شوند، فرد، سازمان و جامعه در مجموع منتفع می‌شوند.

کد خبر 289689

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha