همشهری آنلاین: مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا(س) و تکریم مقام مادر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و جمعی از فرماندهان، مسئولین و کارکنان صبح امروز در مسجد سیدالشهدا ستاد این قرارگاه برگزار شد.

حجت الاسلام انصاری

حجت الاسلام انصاری در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت سال جدید و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در جمع کارکنان قرارگاه پدافند هوایی گفت: امیدواریم در سالی که به عنوان سال همدلی و همزبانی نام گرفته است همه دلها پیوند داشته باشند و همه همزبان و همراه در جهت پیشبرد اهداف کشور تلاش کنیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: سه نوع مدل حکومتی در دنیا وجود دارد که نوعی از آن بر مبنای تحکم، زور و سلطه است که در گذشته وجود داشته و در حال حاضر هم وجود دارد و مدل دیگر حکومت که شعارهای زیبایی دارد اما اهداف دنیایی دارد و هدف آن تسلط عده کمی از مردم بر عده زیادی از آن‌هاست که نمونه آن را در آمریکا شاهد هستیم که یک درصد مردم بر 99 درصد حکومت می‌کنند و شعار دموکراسی هم سر می‌دهند. اما نوع سوم حکومت حاکمیت الهی است که پایه آن بر پیوند بین مردم و حاکمیت است و حاکمین آن دستورات خداوند را بر مردم اعمال می‌کنند که حاصل آن همدلی و همزبانی است که ما افتخار می‌کنیم حکومت ما از این مدل حکومتی نشات گرفته است و مقام معظم رهبری به جهت ضرورت و حکمت امسال را به عنوان سال دولت، ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری نموده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی و شهید سپهبد علی صیاد شیرازی افزود: در سبک زندگی اسلامی استفاده از الگوها برای رشد اهداف انسانی و اجتماعی تاکید شده است و خداوند در قرآن پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت ابراهیم(ع) را به عنوان اسوه و الگو معرفی نموده است و شهید صیاد شیرازی که یکی از افتخارات ارتش و کشوراست می‌تواند مورد استفاده همه ما قرار گیرد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: ما بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم ولی در میدان دیپلماسی و مذاکره حضور داریم و حرف منطقی خود را به کرسی می‌نشانیم و امروز دنیا فهمیده است که برخورداری از انرژی هسته‌ای حق ما است.

حجت الاسلام انصاری در پایان حمله نظامی عربستان به یمن را محکوم کرد. 

کد خبر 291706

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha