گروه اجتماعی: نتایج اولیه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 86 ، چهارشنبه 24 مرداد از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش اعلام می‌شود.

 بر اساس این گزارش در مرحله اولیه حدود 250 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته ‌شده و پس از آن حدود 32 هزار نفر پذیرفته می‌شوند.

کارنامه داوطلبان در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان برای ورود به سایت و اطلاع از نتیجه اولیه آزمون نیاز به درج شماره داوطلبی و مشخصات شناسنامه‌ای خود دارند.

همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ اینترنتی همزمان با کارنامه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با مطالعه دقیق دفترچه‌ راهنمای آزمون و وارد کردن شماره پرونده، نام کاربر و رمز ورود نسبت به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل مورد علاقه خود از رشته‌ امتحانی مربوط اعم از دوره‌های روزانه، نوبت دوم و  مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی اقدام کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبان می‌توانند فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را از روز شنبه 27 مرداد تا روز دوشنبه 29 مرداد از طریق سایت این سازمان تکمیل کنند و در صورت انتخاب رشته صحیح، کد 15 حرفی به عنوان رسید از طریق سایت در اختیار وی قرار می‌گیرد  و نتایج نهایی این آزمون نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.

کد خبر 28928

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز