سه‌شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۴:۰۴
۰ نفر

هلند یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی هجدهم دیروز همانند انگلیس با یک برد خفیف مقابل صربستان مونته نگرو بازیهایش را آغاز کرد. نایب قهرمان جهان در سالهای 1974 مونیخ و 1978 آرژانتین در یک بازی کسل کننده نمایشی در اندازه مدعیان نداشت. هلند واقعی را باید در بازیهای آینده دید و اینکه فان باستن چه نقشه هایی را برای روزهای حساس در سر دارد.

به گزارش سرویس ورزشی همشهری تیم ملی فوتبال هلند علیرغم تمام پیش بینی ها در بازی اول چهره درخشانی از خود بروز نداد و با یک گل مقابل صربستان و مونته نگرو به پیروزی رسید.در این بازی آرین روبن در دقیقه 18 با فرار از مدافعان صربستان با دروازه بان حریف تک به تک شد و توپ را دردرون دروازه حریف جای داد.
بعد از این گل به نظر می رسید هلندی ها فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کنند اما این تیم طراوت اولیه را از دست داد و بیشتر سعی در حفظ نتیجه داشت. تیم صربستان نیز علیرغم حضور ماتیاس کژمان و دژان استانکوویچ در خط حمله بسیار بی برنامه و ضعیف بود. در نیمه دوم تغییراتی که در تیم صربستان بوجود آمد این تیم نتوانست دروازه هلندی ها را باز کند. هلند با این پیروزی با کسب 3 امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفت. هلند روز جمعه این هفته در بازی بعدی خود به مصاف تیم ساحل عاج می رود و در همین روز آرژانتین با صربستان دیدار می کند. بازی آرژانتین و هلند در دیدار پایانی دور مقدماتی عیار این دو مدعی را نشان خواهد داد. آرین روبن در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد.
کد خبر 289

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز