چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۳:۳۹
۰ نفر

امروز چهار تیم گروه H نیز وارد بازی های جام جهانی خواهند شد.

در ساده ترین گروه این دوره از رقابت ها تیم های اوکراین، اسپانیا، تونس و عربستان حضور دارند. وجود دو نماینده نه چندان قدرتمند از قاره آفریقا و آسیا باعث خوشحالی مدعیان اروپایی حاضر در این گروه است تا دغدغه کمتری برای راهیابی به مرحله بعد داشته باشند.

امروز در شرق آلمان تیم های اسپانیا و اوکراین در لایپزیک به میدان می روند. حضور رائول بهترین گلزن اسپانیا در یک سو و آندره شوچنکو در سوی دیگر باعث بالا رفتن سطح کیفی این بازی می شود. اگر حادثه مهمی در این گروه رخ ندهد این دو تیم به دور بعدی صعود خواهند کرد.

عربستان _ تونس بازی دو تیم هم سطح

در بازی دیگر که در شهر مونیخ برگزار می شود تیم عربستان به مصاف تونس می رود. عربستان سعودی همچنان با اتکا به بازیکنان پا به سن گذاشته ای چون سامی الجابر، محمد الدعایه و حسین سلیمانی به نظر نمی رسد در این جام به توفیقی برسد.

از سوی دیگر تیم تونس با تفکرات «روژه لمه فرانسوی» که موفق شد برای سومین بار به جام جهانی راه یابد راه دشواری را برای صعود در پیش دارد. عبور از دو تیم قدرتمند اوکراین و اسپانیا شاید برای تونسی ها غیرممکن باشد، اما آنان به حتم نمی خواهند در «داربی» عربی مقابل عربستان بازنده شوند.

برنامه بازی های گروه H

ساعت 30/16: اسپانیا _ اوکراین

ساعت 30/19: تونس _ عربستان

کد خبر 335

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز