مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

گروه شهری: جشن‌های اعیاد شعبانیه امسال در 371 محله تهران و 110 هزار محله کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: جشن‌های اعیاد شعبانیه با هدف اعتلای موازین شرعی و ارتقاء کیفیت زندگی شهری و افزایش روحیه نشاط در قالب 66 سامانه نشاط در سطح شهر برگزار خواهد شد.

مجید جوزانی با اشاره به مراسم نورافشانی در ده نقطه شهر گفت: میدان ولیعصر(عج)، میدان تجریش، فرهنگسرای ولاء، برج میلاد و میدان نماز شهر ری برای اجرای مراسم نورافشانی تعیین شده‌است.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با بیان این‌که جشن بزرگ شعبانیه با حضور گروه‌های مختلفی از کشور برگزاری می‌شود، گفت: در بلوار کشاورز از میدان ولیعصر(عج) تا
حد فاصل پارک لاله با برنامه‌هایی چون راه‌اندازی کاروان‌های شادی و هنری و فرهنگی و برگزاری مسابقات مختلف، مراسم ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم.

مجید جوزانی از فعالیت‌ شهرداری برای هرچه باشکوه‌تر برگزاری جشن‌های اعیاد شعبانیه خبر داد و افزود: تبلیغات محیطی گسترده و دعوت از گروه‌های نمایشی از سراسر کشور برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشن طراحی شده است.

وی اظهار داشت: برنامه‌های این اعیاد را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.  از طرفی رئیس ستاد شعبانیه  دیروز در جمع خبرنگاران نیز گفت:  110 هزار محله در کشور به برگزاری  این مراسم خواهند پرداخت، ضمن اینکه  124 هزار تشکل فرهنگی و مذهبی با همکاری 5 میلیون جوان عاشق این جشن ها را برگزار خواهند کرد.

 وی گفت: به منظور هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن  این مراسم ، اقلام تزیینی با یارانه از طریق دفاتر ستاد مردمی اعیاد شعبانیه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

زنجانی با اشاره به توزیع اقلامی مانند ریسه و پرچم های تزئینی با یارانه و مبلغ بسیار نازل، از توزیع شیرینی گسترده  در شب میلاد حضرت مهدی به میزان 5میلیون کیلو در سراسر کشور خبرداد و گفت: امسال همچنین قصد داریم در شب میلاد حضرت، 12 عنوان کتاب با موضوع امام زمان(عج) در مناطق مختلف ستاد توزیع و در جشن های خود با قرائت دعای فرج ، دعای توسل و دعای کمیل سلامتی این امام همام را از خداوند خواستار شویم.

کد خبر 28863

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز