همشهری‌آنلاین: دوره آموزشی اصول و فنون روزنامه‌نگاری با هدف آموزش مهارت‌های پایه روزنامه‌نگاری و فعالیت در رسانه‌ها برگزار می‌شود.

روزنامه نگاری

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی مدیریت اطلاعات ایران، این دوره آموزشی در قالب سه سطح مقدماتی، میانی و پیشرفته است که ورود به سطوح بالاتر مشروط به طی کردن سطوح پیشین است.

در این دوره دانشجویان با فرایند تولید محتوا و فعالیت در رسانه های مختلف، خبرنویسی، گزارش نویسی، مقاله نویسی، انجام مصاحبه و پوشش رویداد‌ها و برنامه‌های خبری آشنا می‌شوند. طی این دوره روزنامه‌نگاری در نشریات، خبرگزاری‌ها، رادیو و تلویزیون و فضای مجازی تشریح می‌شود.

روزنامه‌‌نگاران و فعالان رسانه؛ مدیران و کارشناسان روابط عمومی و واحدهای خبری؛ دانشجویان، فارغ ‌التحصیلان و علاقه‌مندان به دانش و حرفه‌ روزنامه‌نگاری مخاطبان این دوره محسوب می‌شوند.

این دوره به شکل کارگاهی و با ترکیب فعالیت علمی و عملی ارائه می‌شود و مدرس آن آقای سید تقی کمالی، کارشناس ارشد علوم ارتباطات است که 18 سال فعالیت در عرصه رسانه های کشور را در کارنامه عملکرد خود دارد.

علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر می‌توانند به سایت انجمن علمی مدیریت اطلاعات ایران به نشانی www.isaim.ir بخش معرفی دوره های آموزشی مراجعه کرده و با شماره تلفن 66954634 تماس بگیرند.

کد خبر 288201

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha